loading...
چه خبر از هالیوود ، اس ام اس جدید , عکس , بازیگران , مطالب خواندنی
تبلیغات
Reza بازدید : 65 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه و غمگین 12 دی 1392

اس ام اس و جملات عاشقانه و غمناک

پیامک های عاشقانه و غمگین

چه خوش باور بودم…! گمان می کردم …
فصل درد ها رو به پایان است …
و خوشبختی همین نزدیکیست!
افسوس…

شادی هایم بی دوامند!

SaberFun

دلم هوای باران را کرده
دلم می خواهد آسمان هم بگرید
شاید کسی متوجه اشکانم نشود
شاید کسی نپرسد از دلیل گریه ام
فریاد بزرگی در سینه ام حبس شده
فریادی از نامردمی ها….

SaberFun

ابر ها را دیدی؟ دیشب… چه محشر کردند

از چشمانم آموختن

بارش را ….

SaberFun

کلاغ سیاه خبر از چه آوردی؟

سیاه بودنت نشانه بد خبریت است

نگو….

خبر دارم….

رفتنش را با چشم جانم دیدم

SaberFun
آسمان، دلم بسی گرفته است!

می خواهی بجای تو هم ببارم؟!

SaberFun

بعضی ها گریه نمی کنند

اما از چشم هایشان معلوم است

که اشکی به بزرگی یک سکوت

گـــــوشه ی چشمشان به کمیــن نشسته

SaberFun

شده ام مثل یک محکوم اعدامی

که گشته است زیر پایش خالی

آن بالا… از بد روزگار… طنابی شل…

کم و بیش می فشارد

گردنش را… جان می کند و دست و پا می زند …

و آرزوی مرگ دارد …

اما دریغ از مردن آسان …

SaberFun

شب های اینجا آنقدر دلگیر است

که سوت های قطارهای نیمه شب …

هر آدمی را وسوسه می کند که برود

و هیچ وقت باز نگردد …

SaberFun

کتاب سرنوشت برای هر کسی چیزی نوشت

نوبت به ما که رسید قلم افتاد…

دیگر هیچ ننوشت!

خط تیره گذاشت و گفت:

تو باش اسیر سرنوشت…

SaberFun

طلب دارم از زندگی

تمام آرامشم را

SaberFun

آنقدر خـسته ام، که حاضرم، سـرم را روی تکه سنگی، بگذارم و بخوابم

اما

به دیوار وجود بعضی هاکه بارهـا بر سرم آوار شد، تکیه ندهم…

SaberFun

من ناامید نیستم!!!

هر شب پر از امید میخوابم…

هر شب میخوابم به امید اینکه دیگر بیدار نشوم!!!

SaberFun

می‌پرسم چرا چرا چرا

و صورتم را در دست‌هایم پنهان می‌کنم

چرا این دست‌ها

نتوانستند کاری کنند

جز پنهان کردنِ صورتم…

SaberFun

ای کاش درخت بودم

زبانم زبانِ سکوت بود

تا سکوت تو را می فهمیدم

مثل زبان گنجشکی تنها

که حرف پاییز را فهمیده است..

SaberFun

گــاهــــی

آنـکـــس کــــه مــــی خَـنــــدد و مـی خـنـدانــــد

مـــــــــی خـواهــــد حَـواسِـت را از چـشـمـانِ گــریــانـش پــَرت کـنـد

SaberFun

رفت بدون خدا حافظی…

شاید می دانست بی او حتی نمی خواهم خدا هم نگهدارم باشد…

SaberFun

به سلامتی تمام دردهایم…..که هیچوقت تنهام نمیذارن

به سلامتی زانوهایم که این روزها خیلی بغلشون میکنم…

به سلامتی اشک هایم که اینروزها جای باران برایم میبارند…

به سلامتی معده ام که روزی یه مشت قرص هضم میکنه…

به سلامتی خودم که هرکی از راه می رسه زخمی میزنه…

منم اصلا به روش نمیارم…

SaberFun

کسی هست آغوشش را،

شانه هایش را

به من قرض بدهد!

تا یک دل سیر گریه کنم؟!

بدون هیچ حرف و سوال و جواب و دلداری و نصیحتی؟

SaberFun

روزهایی که دلم شکسته بود یادحرف های پدر ژپتو به پینوکیو افتادم که می گفت:

پینوکیو! چوبی بمان! آدمها سنگی اند، دنیایشان قشنگ نیست!

SaberFun

بهم گفت کمى از حال و روزت بگو

و من سکوت کردم

و سکوت کردم و سکوت کردم،

اونقدر سکوت کردم که مطمئن شدم

چیزى رو از قلم ننداختم!

SaberFun

گاهی دلت از سن و سالت می گیرد

میخواهی کودک باشی

کودک به هر بهانه ای به آغوش غمخواری پناه می برد

و آسوده اشک می ریزد

بزرگ که باشی

باید بغض های زیادی را بی صدا دفن کنی …

SaberFun

کاش یکی پیدا میشد

که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون

به جای اینکه بپرسه

چته؟ چی شده؟”

بغلت کنه و بگه “گریه کن” …

SaberFun

وقتی چاره ای نمی ماند! وقتی فقط میتوانی بگویی هرچه باداباد

حتی اگر دل کوه هم داشته باشی گریه ات میگیرد …

SaberFun

گاهی عمر تلف میشود به پای یک احساس

گاهی احساس تلف میشود به پای عمر…

و چه عذابی می کشد کسی که

هم عمرش تلف میشود

هم احساسش…

SaberFun

ولم کنید تب نکرده ام…..

پیشانیم را برای دست های یخ زده او گرم نگه داشته ام….

SaberFun

آنها که از دور نگاه میڪنند!

می گویند :تو چه کم داری؟ هیچ!!!

و من باران اشڪهایم را در ابر چشمانم پنهان میڪنم

و با لبخند پوچے به نشانه تایید سر تڪان مے دهم …

اما خود میدانم که هر گاه درون خود را میڪاوم

بہ یک غم بزرگ میرسم …

و آن غم نبودن توست!!!

من در ڪنار همه تو را ڪم دارم ……

SaberFun

قـــــــــــــــصه نیــــــــــست ..

حقیـــــــــــــــــــقت است کــه ســـر بـه زانــــــــــــــــــــو گرفـــــته..

و هنـــــــوز بـــــاور نکـــــــــــــــرده …

رفتــــــــــــــنش را…!!!

SaberFun

من غم برای خوردن بسیار دارم. 
”روزگار”
تو دیگر برایم لقمه نگیر…!

SaberFun

اینجا در دنیای من گرگ ها هم افسردگی مفرط گرفته اند

دیگر گوسفند نمی درند

به نی چوپان دل می سپارند و گریه می کنند…

SaberFun

تو دور می شوی و من در همین دور می مانم …

پشیمان که شدی برنگرد، لاشه ی یک دل که دیدن ندارد!

SaberFun

خیلی سخته . . .
به خاطر کسی که دوسش داری، همه چیز رو از سر راهت خط بزنی . . . !
بعد بفهمی خودت تو لیستی بودی که اون به خاطر یکی دیگه خطت زده . . . !

SaberFun

پشت چراغ قرمز؛ اعتراف کردم ”دوستت دار ”
تا هر جا مجبور شدی کمی مکث کنی، یاد من بیفتی . . . !
نمیدانستم قراراست بعد من؛ تمام چراغهای زندگیت سبز شوند . . . !

SaberFun

“تو” جا زدی
“من” جا خوردم
“اون” جا گرفت!

SaberFun

گاهی بی صدا نگاهت میکنم …

مرا ببخش برای این نگاه های پنهانی، شاید اگر بغضم فرو نشیند صدایت کنم …

SaberFun

به لب های تو می سازم کلامی، سرود آشنایی یا سلامی

ندارم جز غم عشق تو در سر، ولی افسوس که از من جدایی . . .

SaberFun

اسم: آواره، شهرت: سرگردان

شغل: عاشق، آرزو: رسیدن به عشقم

امید: وصال، تاریخ تولد: باد خزان

وفات: برگ ریزان، محل تولد: در بغل یار!

SaberFun

هیس …
حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودن پرت کرده ام
بگو کسی حرفی نزند
بگذار لحظه ای آرام بگیرم …

SaberFun

میگوینــد: بــاران کــه میزنــد
بــوی ”خــاک“ بلنــد می شــود…
امــا، اینجــا بــاران کــه میزنــد
بــوی ”خاطــره” بلنــد میشــود…!

SaberFun

دلم که گرفته باشد با صدای دستفروش دوره گرد هم گریه میکنم!
چه رسد به مرور خاطرات باهم بودنمان…

SaberFun

من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند
و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی …
چه بلاتکلیفند خاطراتمان!

SaberFun

می آیی . . .
عاشق می کنی . . .
محو میشوی . . .
تا فراموشت می کنم ، دوباره می آیی . . .
تازه می کنی خاطراتت را . . .
محو میشوی . . . .

SaberFun

من خاطرت را میخواستم نه خاطره ات را . . .

SaberFun

شبیه برگ پاییزی، پس از تو قسمت بادم

خداحافظ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

خداحافظ، و این یعنی در اندوه تو می میرم

در این تنهایی مطلق، که می بندد به زنجیرم

SaberFun

گفتی محبت کن برو / باشد خداحافظ ولی

رفتم که تو باور کنی / دارم محبت می کنم . . .

SaberFun

اگه گفتم خداحافظ، نه اینکه رفتنت ساده است

نه اینکه می شه باور کرد دوباره آخر جاده است

خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها

بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا

SaberFun

خدا حافظ گل لادن تموم عاشقا باختند

ببین گریه هام از عشق چه زندونی برام ساختن

خدا حافظ گل پونه گل تنهای بی خونه

لا لایی ها دیگه خوابی به چشمونم نمی شونه

SaberFun

تو این رویای سر در گم خدا حافظ گل گندم

تو هم بازیچه ای بودی تو دست سرد این مردم

خدا حافظ گل پونه که بارونی نمیتونه

طلسم رو بر داره از این پاییز دیوونه

SaberFun

خدا حافظ گل مریم گل مظلوم و پر دردم

نشد با این تن زخمی به آغوش تو بر گردم

نشد تا بغض چشمات رو به خواب قصه بسپارم

از این فصل سکوت و شرم غم بارون رو بردارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات
فروش ویژه مجموعه آموزشی آشپزی آسان



مجموعه آموزشی آشپزی آسان، آموزش ریزه کاری هایی در آشپزی. نکات آشپزی آسان ویژه خانم ها و آقایانی که فرصت کافی برای آشپزی ندارند! به همراه فیلم آموزشی تهیه چند غذای آسان. قابل اجرا در DVD Player و کامپیوتر در قالب پکیج اورجینال و شکیل ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 13900 تومان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب اختصاصی این وبلاگ خوشتون اومده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 586
  • بازدید سال : 7,924
  • بازدید کلی : 82,050
  • تبلیغات