loading...
چه خبر از هالیوود ، اس ام اس جدید , عکس , بازیگران , مطالب خواندنی
تبلیغات
Melika بازدید : 227 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 کشف حجاب دختر بی بند و بار در فردیس! +تصاویر

 

http://s5.picofile.com/file/8106126934/a0f709c46401.jpg

 

اما متأسفانه ما امروزه شاهد هستیم که برخی دختران ایرانی پر رنگ و لعاب تر و بی حجاب تر از همیشه در کوچه، خیابان، دانشگاه و یا محل کار ظاهر می شوند و هر روز هم بیشتر مردم می پذیرند که جامعه تغییر کرده است!

همچنین امروزه با صحنه هایی روبه رو می شویم که خود شرمنده خود می شویم چرا که گاهی شاهد دخترانی در خیابان هستیم که حیثیت زن بودن خود را حفظ نکرده و چشم های هوس آلود مردان را با ژست ها ی غیر ناپسند به سوی خود جلب می کنند .

آیا حیثیت زن ایجاب می کند که اینچنین باشد؟

آیا زن بودن به جلوه گری و عشوه گری در خیابان است؟

آیا اگر ساده پوش باشند و نگاه های شهوت آلود مردان را به سوی خود جلب نکند، برخلاف حیثیت زن یا بر خلاف حیثیت مرد یا بر خلاف مصالح اجتماع یا بر خلاف اصل آزادی عمل کرده اند؟

Reza بازدید : 115 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

خانه مجلل کریستیانو رونالدو + تصاویر

خانه مجلل
ستاره پرتغالی رئال در خانه‌ای در مادرید زندگی می‌کند که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد.

 

"رونالدو" در اوج دوران آمادگی خود به سر می‌برد. او جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلاست و شانس زیادی برای تصاحب این جایزه ارزشمند برای دومین بار دارد. رونالدو با زدن 69 گل به عنوان برترین گلزن جهان در سال 2013 انتخاب شد. او در نظرسنجی "ورد ساکر" به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد اما در نظرسنجی گاردین این "لیونل مسی" بود که گوی سبقت را از او ربود و با کسب 9 رای از 15 رای به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2013 برگزیده شد.

کریستیانو رونالدو یکی از ثروتمندترین بازیکنان فوتبال جهان است. این ستاره پرتغالی نشان داده است که علاقه زیادی به رفاه و صرف هزینه‌های سرسام‌آور دارد. او در شهر مادرید در خانه‌ای زندگی می‌کند که میلیون ها دلار برای آن هزینه شده و در نهایت زیبایی و چشم‌نوازیی است.

رسانه‌های اسپانیایی تصاویری از خانه فاخر و گرانبهای رونالدو را منتشر کردند که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد.

با نگاه به این تصاویر می‌توان پی برد که CR7 رئال مادرید تنها در مستطیل سبز بی‌نظیر نیست در زندگی شخصی هم به نوعی منحصر بفرد است.

Reza بازدید : 68 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)

نخستین خانم که لیگ فوتبال ایران را گزارش کرد+عکس

 

جرات و توانایی زیادی می‌خواهد که اولین باشی و تمام تلاشت را هم برای ادامه راه به کار بگیری. زهره هاشمی گوینده جوان رادیویی است که چند سال پیش برای اولین بار مسابقه فوتبال بین دو تیم استقلال و صبا را گزارش کرده است. اتفاقی که می‌تواند راهی برای حضور بیشتر زنان در عرصه گزارش باشد. با او به گفت‌و‌گو نشستیم تا هم از تجربه‌اش بپرسیم و هم نظرش را در مورد توانایی زنان در این عرصه جویا شویم.

شما اولین زنی هستید که گزارش فوتبال را انجام داده‌اید، حس و حال‌تان در آن لحظه چطور بود؟

تصور این‌که بخواهید یک مسابقه فوتبال را گزارش کنید، هیجان‌انگیز است چه برسد به این‌که در واقعیت این اتفاق بیفتد. این اتفاق برای من هم خیلی هیجان‌انگیز بود. من توانسته بودم یک کار کاملا متفاوت انجام بدهم که تا پیش از این هیچ خانمی شانس انجام دادن آن را نداشته است. اما باید این را هم بگویم که در آن لحظه واقعا استرس داشتم، تمام ترسم از این بود که نتوانم آن‌طور که باید از عهده‌اش بر بیایم. وقتی گزارش بازی صبا و استقلال را انجام دادم در حقیقت در عمل انجام شده قرار گرفته بودم. من باید در همان لحظه و بدون هیچ آمادگی این کار را انجام می‌دادم. برای همین نفسم بند آمده بود و قلبم تند می‌زد. شاید برای من که سال‌ها در رادیو و تلویزیون تجربه دارم گفتن این موضوع خیلی خوب نباشد، اما واقعیت این است که من ترسیده بودم! همین که فکر می‌کردم من اولین کسی هستم که گزارش یک مسابقه فوتبال را انجام می‌دهد، استرس‌زا بود.

این تجربه برایتان در گزارش​ مسابقه فوتسال تکرار شد، جدا از این‌که خیلی رسانه‌ای نشد، اما آیا استرسی که در اولین گزارش تجربه کردید برایتان تکرار شد؟

نه، در مورد گزارش فوتسال قضیه کاملا متفاوت بود. این کار کاملا حرفه‌ای و البته برای جشنواره صورت گرفت. من فرصت این را داشتم که اشتباهاتم را اصلاح کنم و دیگر خبری از پخش زنده نبود.

همان‌طور که می‌دانید در دنیا زنان کمی هستند که این حرفه را انتخاب می‌کنند. دلایل زیادی هم برای استقبال نشدن از این حرفه وجود دارد. شما چطور فکر می‌کنید؟ به نظر شما طبیعت زن و شرایط روحی او اجازه می‌دهد این کار را انجام بدهد؟

فکر می‌کنم هیجان بخشی از فطرت زن است و این‌که بخواهیم به دلیل استرس یا هیجانی که در طول یک مسابقه وجود دارد، تفکیک جنسیتی داشته باشیم، عاقلانه نیست. همان‌طور که فوتبالیست زن، مربی زن و داور زن داریم طبیعتا می‌توانیم گزارشگر زن در رشته‌های مختلف ورزشی داشته باشیم. البته این نکته را باید اضافه کنم نگاه جنسیتی به فوتبال در شرایطی که نیمی از طرفداران هر تیم را بانوان تشکیل می‌دهند، اصلا درست نیست.

بیراه نیست بگویم تجربه‌ای که شما دارید کمیاب یا بهتر است بگوییم بی‌سابقه است. این را شانس می‌دانید یا توانایی که در طول سال‌ها اجرای زنده به دست آورده‌اید؟

در ایران و بخصوص رادیو این فرصت به خانم‌ها داده می‌شود که برنامه زنده در حوزه ورزش داشته باشند. برای مثال اجرای ایستگاه ورزش رادیو جوان چند سال در اختیار من و چند همکار دیگرم بود. یا رادیو تهران و بخصوص رادیو ورزش. از این منظر این یک فرصت است که به بانوان زیادی هم داده شده است. من هم این فرصت را داشتم، ولی به نظر من ​جایی این فرصت به شانس تبدیل می‌شود که صفر تا صد اجرای یک برنامه در اختیار شما قرار بگیرد. یعنی شما فقط ملزم به خواندن خبر نیستید.
 
یا صرفا پرسش برنامه یا تلفن‌ها را اعلام نمی‌کنید. یک نفر در مقام کارشناس کنار شما نمی‌نشیند تا شما در بحث‌های تخصصی فقط ناظر یا شنونده باشید، بلکه تمام گفت‌وگوهای تخصصی برنامه به عهده شما قرار می‌گیرد.شبیه آنچه در برنامه‌های معروف آقایان صورت می‌گیرد. متاسفانه در این برنامه‌ها ما فقط در استودیو در کنار مهمان برنامه حضور داریم و حق پرسش، چالش، تحلیل و اظهارنظر محدودی را هم داریم. اما من شانس بزرگی داشتم که تجربه‌ای متفاوت و کاملا حرفه‌ای را در کارنامه کاری‌ام درج کنم؛ از آنالیز جام‌جهانی فوتبال تا بررسی لیگ کشتی آزاد و فرنگی.

زهره هاشمی گوینده جوان رادیو


چقدر معتقدید زنان می‌توانند از عهده این کار بر بیایند؟

من فکر می‌کنم اگر خانم‌ها در این حوزه جدی گرفته بشوند و فرصت کافی در اختیارشان قرار گیرد می‌توانند پا به پای آقایان این کار را انجام بدهند. ما اکنون هم خانم‌های بسیار توانمندی در عرصه برنامه‌سازی حوزه ورزش داریم. مثلا در رادیو جوان، سمیرا سلطانی که گزارش فوتسال حاصل جسارت و تلاشش بود و هنوز هم به صورت فعال کارش را ادامه می‌دهد یا شکوفه موسوی و مهتاب رستمی که من معتقدم توانایی بسیار زیادی دارند. ​

Reza بازدید : 42 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

سرانجام «زانیار» هم خواننده مجاز شد!

 

185032

 

 خبر مجاز شدن فعالیت هنری زانیار خسروی از ساعات نخست چهارشنبه ۴ دی‌ماه، در سایت‌های خبری پیچید و این خواننده و آهنگساز پس از چهارسال، مجوز انتشار آلبوم دریافت کرد،‌ که چنین اقدامی می‌تواند نشانگر رویکرد متفاوت و جدید متولیان فرهنگی در حیطه موسیقی کشور باشد.

مدت زیادی بود که زانیار، برادر کوچکتر سیروان خسروی آثار خود را در فضای مجازی منتشر می‌کرد.

«ریسک»، «کنار مهتاب»، «هیپنوتیزم»، «امید دارم هنوز» و…از جمله تک‌آهنگ‌های او محسوب می‌شود و او در زمینه موسیقی موفقیت‌هایی هم به دست آورده است.

علیرضا پاشایی که چندماهی می‌شود، پس از استعفای سید محمد میرزمانی به عنوان سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد را هدایت می‌کند از همان ابتدا بدون حاشیه و در سکوت خبری فعالیت‌هایش را شروع کرد.

او برخلاف سایر مدیران نشست خبری برگزار نکرد و کمتر از او مصاحبه و گفت‌وگو با رسانه‌ها دیده می‌شود و البته انتقادهایی هم به عملکرد او می‌شد اما نکته‌ای که نباید راحت از کنار آن گذشت، روند سریع‌تر صدور مجوز برای هنرمندان، در زمان کوتاه‌تر، در زمان مدیریت او است.

همچنین، در زمان او برای فعالیت هنرمندانی که پیش از این به صورت غیر مجاز در زمینه موسیقی پاپ فعالیت می‌کردند، تدابیری اتخاذ شد که مجوز گرفتن هنرمندانی چون حسین استیری و زانیار خسروی از این دست بود. هرچند که دیدگاه مرادخانی هم نسبت به این مقوله بی‌تاثیر نبود.

پاشایی در گفت‌وگویی پیش از این با ایسنا بیان کرده بود: ما یک مجموعه‌ای داریم، تحت عنوان «قوانین و دستورالعمل‌ها» و هر آنچه که با قوانین و اجرای هر موسیقی که با دستور العمل‌ها انطباق داشته باشد، بلامانع است. در حوزه موسیقی غیر مجاز و زیرزمینی هم موضع ما این است که هر آنچه با قوانین و مقررات ما و با جغرافیای فرهنگی انطباق داشته باشد، می‌تواند کار ارائه دهد و در حال حاضر هم تعداد قابل توجهی از این گروه‌ها مجوز گرفته‌اند و کار می‌کنند.

هم‌اکنون پاشایی روزهای آخر مدیریت خود را می‌گذراند و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که پیروز ارجمند، مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری به زودی با حکمی از سوی مرادخانی بر این مسند تکیه خواهد زد.

باید دید که ارجمند که در مرکز موسیقی حوزه هنری حمایت از چنین فضایی جزو سیاست‌های تعریف نشده برای او بود، مرکز موسیقی وزارت ارشاد این هوای تازه‌تر در زمینه صدور مجوز با دید باز را با او نیز تجربه خواهد کرد؟!

Melika بازدید : 232 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

دختری که باعث جدایی مدیر گوگل از همسرش شد! + عکس

 

 

http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/174327.jpg

 

به گفته سخنگوی این زوج مشهور آنها دوستان و شرکای خوبی باقی می مانند اما  اصل خبر این نیست. در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۲ طی اعلامیه‌ای "سرگئی برین" و "آنه ووجیسکی" بعد از ۶ سال زندگی مشترک و 2 فرزند اعلام کردند که از هم جدا شده‌اند اما به همکاری شان در زمینه پیشبرد فناوری ادامه خواهند داد.

شاید تا به اینجای خبر برای خانم "آنه ووجیسکی" مهم باشد اما این خبر برای آقای "سرگئی برین" مهم است و نه اصل خبر را بیان می کند. اصل خبر این است: گفته می شود مدیر گوگل که مرد شماره یک کمپانی گوگل است قصد دارد با کارمند 26 ساله اش ازدواج کند. این دختر جوان  آماندا روزنبرگ نام دارد و مدیر بازاریابی عینک گوگل است. عینکی که باعث پیوند او و "سرگئی برین" شده است.

این همان عینکی است که این دختر 26 ساله را به آقای سرگئی رساند

بیوگرافی سرگئی برین:
وی متولد ۲۱ اوت ۱۹۷۳ در مسکو، Flag of the Soviet Union.svg اتحاد جماهیر شوروی و ‏40 ساله است
محل زندگی فعلی وی در لوس آلتوس, کالیفرنیا است.
او فادق التحصیل دانشگاه مریلند استنفورد با پیشه: دانشمند کامپیوتر، کارآفرین اینترنت
نقش‌های برجسته: مؤسس و مدیر تکنولوژی شرکت گوگل
همسر: آنه ووجچیکی (همسر سابق)
امضا: ~sergey     وبگاه: stanford.edu
سِرگِئی میخایلوویچ برین (به روسی: Сергей Михайлович Брин)‏‏ (زادهٔ ۲۱ اوت سال ۱۹۷۳) کارآفرین آمریکایی متولد روسیه است که با کمک لری پیج شرکت گوگل را بنیان نهادند.
برین در حال حاضر مدیر تکنولوژی شرکت گوگل می‌باشد و دارایی خالص او در حدود ۱۸٫۵ میلیارد دلار در نهمین ماه مارس سال ۲۰۰۷ برآوردشده‌است. او در حال حاضر بیست و ششمین ثروتمند جهان و پنجمین ثروتمند آمریکا همراه با لری پیج می‌باشد. او همچنین چهارمین ثروتمند جوان جهان می‌باشد.

زندگینامه و تحصیلات
برین در مسکو در خانواده‌ای یهودی بدنیا آمد. پدر او مایکل برین، ریاضی‌دان و مادر او اقتصاددان بود. در سال ۱۹۷۹ میلادی هنگامیکه برین شش سال داشت خانوادهٔ او به آمریکا مهاجرت کردند. برین از دانشگاه مریلند در رشتهٔ علوم کامپیوتر و ریاضیات در سال ۱۹۹۳ میلادی مدرک کارشناسی دریافت کرد.
بعد از اینکه او از دانشگاه مریلند فارغ‌التحصیل شد، کمک هزینهٔ تحصیلی از مؤسسهٔ خیریه «نشنال ساینس» دریافت کرد که به او اجازهٔ ادامه تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه استنفورد را می‌داد. او مدرک کارشناسی‌ارشد خود را در سال ۱۹۹۵ میلادی دریافت نمود. او هم‌اکنون مشغول ادامهٔ تحصیل در مقطع دکترا می‌باشد وهم‌زمان در شرکت گوگل نیز مشغول می‌باشد.
او همچنین دارای مدرک افتخاری «MBA» از «Instituto de Empresa Business School» می‌باشد.
در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۲ طی اعلامیه‌ای سرگئی برین و آنه ووجیسکی بعد از ۶ سال زندگی مشترک و دو فرزند اعلام کردند که از هم جدا شده‌اند ولی به همکاری شان در زمینهٔ پیشبرد فناوری ادامه خواهند داد.

Melika بازدید : 64 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

فال روز چهارشنبه 20 شهریور ماه 92

 

 

فروردین: شما هنوز كارهای ناتمام زیادی دارید و تا موقعی كه آنها را تمام نكرده اید نمی‌توانید استراحت كنید. خوشبختانه هم اكنون تمركز كردن بر روی وظایتان زیاد كار سختی نیست. شما باید تعادلی منطقی بین مسئولیت پذیر بودن بی‌تفاوت بودن برقرار كنید. شما با شناختن هر دو جنبه ذات خود می‌توانید در عین حال كه كار می‌كنید از كارتان لذت هم ببرید.

اردیبهشت: امروز كارهای بی‌معنی شما برای خودتان هم مایه تعجب شده است، برای اینكه دیگران به شما اعتماد دارند و می‌خواهند بهتان تكیه كنند. به جای تفسیر كردن موقعیت‌های جدید بر اساس اولویت‌های خود، شما به اندازه كافی عاقل هستید كه نگرشها و ایده‌های خود را از واقعیت جدا كنید. اما دلیل این كارتان فقط این است كه شما ظاهر را می‌بینید و بر اساس آن عمل می‌كنید و همین موضوع بهتان اجازه نمی‌دهد كه برنامه های افراد دیگر را هم در نظر بگیرید.

خرداد: امروز هوش و دقت فوق‌العاده شما واقعاً تعجب آور است، شما امروز می‌توانید بدون اینكه حتی دیگران بفهمند كه شما از آنها زرنگ ترید، از پرداختن به موضوع‌های نامطبوع و نادرست اجتناب كنید. امروز برایتان بهتر است كه آرام تر كار كنید و حتی اگر كارهایی است كه ممكن است بیشتر از آنها لذت ببرید، بهتر است كه بر روی مسائل عاطفی اصرار داشته باشید.

تیر: شما در رابطه‌های دوستانه‌تان تنها كسی هستید كه حساسیت زیادی دارید و از این موضوع خسته شده‌اید. اگر بنشینید و به حرف‌های دیگران گوش بدهید و از دید آنها به دنیا نگاه كنید ناامید خواهید شد، اما آنها ظاهراً خیلی به نقطه نظرات شما توجه نمی‌كنند. اگر این موضوع ناراحتتان كرده است، شاید الان وقتش باشد كه در موردش وارد بحث بشوید و یا حداقل برای خودتان مرزهایی تعیین كنید كه احساستان را حفظ كنید.

مرداد: حالا كه ماه وارد ششمین خانه شما یعنی خانه نیازهای منظم روزانه تان شده است، واقعاً لازم است كه برنامه‌ریزی های خود را مدیریت كنید. شما كارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس باید از مسیر اصلی خود خارج نشوید. بیشتر توجه كردن به جزئیات باعث می‌شود در آینده راهتان هموارتر گردد.

شهریور: امروز به حس ششم خلاقانه خود اعتماد كنید، چراكه امروز شما را در مسیر درستی هدایت می‌كند. به جای اینكه وقتتان را با تجزیه و تحلیل كردن مسائل تلف كنید- كه البته بیشتر اوقات هم این كار را می‌كنید- حالا بهترین راه برای چیزهایی كه بهشان شك دارید این است كه فقط كاری را كه احساس می‌كنید درست است انجام دهید. پس اصلاً بر اساس عقل و منطق تصمیم گیری نكنید و به حرف دلتان گوش دهید.

مهر: شما حتی اگر برای كمك كردن به یك نفر و حل كردن مشكلات جزئی‌اش با او ارتباط برقرار كنید، اگر امروز خودتان را با مسائل عاطفی درگیر كنید خیلی بی فكر عمل كرده‌اید. اما این سخن بدین معنی نیست كه اگر حضور شما باعث به وجود آمدن مشكلاتی بشود شما باید راهتان را عوض كنید. بلكه معنی این حرف این است كه شما وقتی رابطه‌ای را آغاز می‌كنید حواستان باشد عقیده و ایمان خود را از دست ندهید. بی‌تفاوت بودن و داشتن قانون و متد خاص بهتر از كار كردن با دلشوره و اضطراب است.

آبان: امروز شما حتماً باید با خواهر و برادر و یا یكی از دوستان نزدیكتان گفتگویی جدی داشته باشید. حتی اگر شما فكر كنید كه همه چیز عالی و خوب است ولی باز هم مشكلی وجود دارد، مثل اینكه مسائل احساسی حل نشده‌ای در خفا وجود دارد. به جای اینكه چشم‌هایتان را به روی این موضوع ببندید، بهترین كاری می‌توانید بكنید این است كه بحثی صادقانه و با دیدی باز داشته باشید.

آذر: امروز مقاومت كررن در برابر خرج كردن پولتان كاری درست و منطقی است، اما باید بدانید دلیلتان برای خرید نكردن چیست؟ اگر شما واقعاً می‌خاوهید پولتان را پس انداز كنید، پس صرف نظر كردن از خریدهای دلبخواهی خیلی مهم است. اما اگر شما پولتان را خرج نمی‌كنید كه روزهای آنیده بتوانید بیشتر خرج كنید، پس باید قبل از اینكه این كار را بكنید خوب فكر كنید. شما فقط باید بر اساس اولویت و نیازتان محصولی را خریداری كنید.

دی: اگر شما سعی كنید كه احساسات خود را مخفی نگهداشته و ابراز نكنید، بالاخره یك روز طاقتتان تمام می‌شود و ممكن است تمام رازهای خود را فاش كنید. شاید شما خیلی نگران كسانی كه دوستشان دارید هستید و نمی‌خواهید آنها را ناراحت كنید. ولی از طرف دیگر اگر احساسات خود را سركوب كنید خودتان بیشتر ضربه خواهید خورد.

بهمن: امروز شما خیلی عجول شده‌اید، ولی بهتر است چند روزی صبر كرده و درمورد احساسات خود حرفی نزنید. حتی اگر امروز آنچه كه در فكرتان می‌گذرد را عنوان كنید، حرف‌های شما تاثیر زیادی بر دیگران نخواهد گذاشت، چرا كه شما با شوخی و خنده منظور خود را بیان می‌كنید. پس باید تا موقعی كه زمان مناسب فرا نرسیده نیازها و خواسته های خود را متعادل كنید. فردا كه ماه به نشانه شما باز می‌گردد برای صحبت كردن در مورر مكنونات قلبی‌تان زمان مناسب تری است.

اسفند: امروز شا بر سر دوراهی گیر كرده‌اید و این برایتان مثل یك برزخ است. در چند روز گذشته احساسات شما خیلی عمیق‌تر شده‌اند و نگه داشتن دوستی‌هایتان در وضعیتی متعادل كار خیلی سختی است. توانایی شما تا آخر هفته بیشتر می‌شود. باوجود این بهتر است كه همه چیز را راحت گرفته و خودتان را برای اتفاقاتی كه رخ می‌دهد آماده كنید


 

Melika بازدید : 61 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

فال روز سه شنبه ۱۹ شهریور ماه ۹۲

 

 

 

 

فروردین: شما امروز بیشتر دوست دارید دیگران را خوشحال و راحت بسازید نه خودتان را. عجیب اینکه انگیزه شما شاید کمی‌احمقانه باشد!! چراکه اگر اطرافیان شما خوشحال باشند، شما نیز به احتمال زیاد شادتر خواهید بود. به خصوص اگر آنها به خاطر اینکه شما نقش یک میزبان مهربان را بازی می‌کنید نسبت به شما با نظر مساعد عکس العمل نشان بدهند.

اردیبهشت: اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است امروز کمی ‌با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی‌عاقلانه بگیرید.

خرداد: امروز قوه خلاقیت شما هیچ حد و مرزی ندارد و هنوز ایده‌های بزرگی در سر دارید، اما خیلی فعال نیستید. شما امروز می‌خواهید کمتر از گذشته کار کنید، حتی اگر رئیستان به این امر راضی نباشد. فقط به خاطر اینکه به لذت و آرامش برسید همه چیز را ول نکنید. اگر شما این کار بکنید به درسرهای زیادی گرفتار خاوهید شد که رها شدن از این مخمصه وقت زیادی می‌گیرد.

تیر: نقش هدایت کننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می‌تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می‌دانید که چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممکن است آنها با نظرت شما مخالفت کنند. در حالیکه سعی می‌کنید هرکسی را متقاعد کنید که شما درست می‌گویید، استفاده کردن از منطق اصلاً کارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همکارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را کشف کنند.

مرداد: با وجود اینکه روز تولدتان آمده و رفته، ظاهراً امروز روزی است که شما می‌توانید آرزویی بکنید و این آرزو برآورده بشود. اما هر چقدر هم که یک رویا لذت بخش و شیرین باشد، حالا بهتر است که روی جنبه‌های عملی رویاهای خود تمرکز کنید. به خاطر اینکه آنها می‌توانند راهنمایی برایتان باشند تا بفهمید در مرحله بعدی چه کاری می‌توانید بکنید.

شهریور: امروز که ماه و ژوپیتر در پنجمین خانه شما یعنی خانه بازی و شادی با هم ارتباط دارند، شما تصمیم گرفته اید به یک درخواست کاری جواب مثبت بدهید. متاسفانه یک حرکت از سوی ونوس زیبا باعث می‌شود شما وسوسه شوید در وقت کاری به سراغ تفریح کردن بروید و یا الکی پول‌هایتان را خرج کنید. ولی در نهایت شما منطقی‌تر خواهید شد و اواخر روز احساس بهتری نسبت به خود پیدا خواهید کرد. حتی امروز عصر می‌توانید قدری هم تفریح کنید.

مهر: اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژی‌تان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

آبان: شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حداقل کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

آذر: امروز قبل از اینکه خیلی ولخرجی کنید موجودی حساب خود را چک کنید، برای اینکه ممکن است فکر کنید که وضع مالیتان نسبت به قبل خیلی بهتر شده است! اگر دوستانتان شما را به خرید کردن ترغیب می‌کنند، حواستان را جمع کنید، برای اینکه این هشداری برای شما است و لزوماً به نفعتان نیست. باوجود اینکه شما خودتان این را می‌دانید، ولی قبل از اینکه دست به عملی بزنید لازم است که حتماً پس‌اندازی داشته باشید.

دی: شما در عین حال که کاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد کرده و تواناتر می‌شوید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینکه وقت زیادی دارید، دوست دارید کارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل کردن زندگیتان آمادگی کامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی کفایت می‌کند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.

بهمن: امروز شما از برنامه‌های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را که قصد مشکل درست کردن برای شما را داشتند ناراحت کند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینکه درگیر و بند عقربه های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی کنید. شاید بعضی وقت‌ها لازم باشد گذشت کنید، پس سعی کنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید که از قبل بدانند شما به خاطر اینکه کسی را ناراحت نکنید، ممکن است کمی ‌دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

اسفند: شما امروز وقتی که در محل کارتان هستید، دوست دارید از یک راز سر در بیاورید. شما اعتقاد دارید یکی از همکارانتان چیزی را از شما مخفی کرده است و همین انگیزه‌ای برای شده که بفهمید آن چیز چه بوده است. اما درست نیست که قبل از اینکه اتفاقی بیفتد او را تحت فشار قرار بدهید. شما باید چند روزی صبر کرده تا ببینید که چه اطلاعاتی دستگیرتان می‌شود.

Melika بازدید : 68 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

فیلمی که ساختش 17 سال طول کشید!

 

http://media.jamnews.ir/medium1/1392/05/21/IMG10245082.jpg

 

فیلم "ماندلا راه دراز آزادی" فیلمی در رابطه با نلسون ماندلا رهبر مبارزه علیه نژاد پرستی و رئیس جمهور سابق آفریقای جنوبی است.

 

این فیلم که تولیدش حدود 17 سال طول کشیده الان برای اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو بر روی پرده رفته است.

 

"ماندلا راه دراز آزادی" روایتی حماسی از زندگی اوست . از کودکی در حواشی شهر و روزهای زندان او تا به قدرت رسیدنش پس از اولین انتخابات دمکراتیک در آفریقای جنوبی.

 

این فیلم بر اساس زندگی نامه ای ساخته شده که خود آقای ماندلا آن را نوشته است و کارگردان، فیلمنامه نویس و دو نقش اصلی آن را هم دو بریتانیایی بازی می کنند.

 

گفته می شود که هنرپیشه اصلی این فیلم ادریس البا که در نقش ماندلا ایفای نقش کرده از شانسهای بردن جایزه اسکار است.

 

Melika بازدید : 85 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

با آب شير بهترین آب معدنی را بسازید!

 

http://media.jamnews.ir/medium1/1392/06/18/IMG12502815.jpg

 

به نقل از باشگاه خبرنگاران، امروزه با جوشاندن آب و نگه داري آن در يخچال به مدت دو ساعت مي توان بهترين و سالم ترين آب آشاميدني دنيا را تهيه كرد.

 

بررسي ها نشان مي دهند، آب هاي معدني هميشه طعم بهتري نسبت به آب شير دارند اين به اين دليل است كه به آب هاي معدني مواد افزودني اضافه مي كنند تا هنگام حمل و نقل طعم خود را از دست ندهد از اين رو همواره شما مي توانيد با جوشاندن آب شير بهترين آب معدني دنيا را بسازيد.

 

جوشاندن آب در مرحله اول تمام باكتري هاي مضر آن را از بين مي برد و باعث ورود باكتري هاي مفيدي به درون آب مي شود كه در بالا بردن كيفت آب بسيار تأثير گذار است.

 

Melika بازدید : 67 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

چنگالی با ویژگی منحصر به فرد+ تصویر

 

 

http://media.jamnews.ir/medium1/1392/06/18/IMG13300235.jpg

 

براساس جديدترين طراح ها اساس اين طراحي اين است که لبه هاي چنگال به گونه اي طراحي شده که مي تواند حتي به عنوان چاقو نيز به کار رود و چنانچه به صورت عمومي استفاده شود مي تواند به کمک لبه هاي ان اشياه را ببرد.

 

گفتني است: طراحان به مصرف کنندگان اطمينان خاطر مي دهند که هرگز احتمال اين که در اثر مصرف اين چنگال دچار بريدگي زبان و يا آسيب به لثه ها شوند وجود ندارد.

 

 

بررسي ها نشان مي‌ دهند: در اين چاقو از فناوري برهم کنش نيروها و زواياي فيزيکي استفاده شده تا توانايي برش به صورت عمومي را پيدا نمايد.

 

اين چنگال زواياي مخفي خاصي دارد و از فولاد ضد زنگ تهيه شده و کاربرد اصلي ان براي استفاده معلولان است تا بدين طريق راحت تر بتوانند غذا بخورند.

 

Melika بازدید : 70 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

تخم مرغ 15 هزار تومانی در راه است؟

 

http://media.jamnews.ir/medium1/1392/04/18/IMG14172340.jpeg

 

 

مهربانی در پاسخ به سوال مرتضی حیدری مجری برنامه پایش که پرسید علت گران شدن تخم مرغ چیست گفت : این سؤال را باید از  بازاری پرسید که ذرت در آن کیلویی 1400 و سویا 1500 تومان شده است پرسید. رئیس انجمن تولید کنندگان جوجه یک روزه در مورد اعطای ارز 1226 تومانی از طرف دولت گفت : هنوز ما آثار این ارزها را در بازار ندیده‌ و فکر می‌کنم که ارزی برای این کار اختصاص داده نشده است ما هم در این مورد به رئیس کل بانک مرکزی نامه نوشته‌ایم.

 

رئیس انجمن تولید کنندگان جوجه یک روزه تاکید کرد : اگر این شرایط ادامه یابد و قیمت ذره و سویا به همین منوال باقی بماند گله های مولد کشور حذف و قیمت تخم مرغ به 15 هزار تومان می‌رسد. ما در نامه ای که به آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نوشته‌ایم خواهان تشکیل کمیته بحران در این زمینه شدیم.

 

وی ادامه داد : ادامه این شرایط ممکن است سبب افزایش قیمت مرغ نیز شود. اکنون قیمت گله های جوجه و مادر حال افت هست و این نشان می‌دهد که مرغداران به دلیل عدم نقدینگی نمی‌توانند جوجه ریزی کنند.

 

Melika بازدید : 85 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

کار شایسته دختر جوان آمریکایی/ تصاویر

 

http://media.jamnews.ir/medium1/1392/06/18/IMG08473913.jpg

 

بر خلاف دولتمردان غربی، دختری آمریکایی‌ با کارتون‌هایش تلاش می‌کند تصورات مردم جهان را نسبت به مردم ایران درست کند.


 
به گزارش رادیو فرانسه، شاید شنیده اید که بسیاری از خارجی‌ها به خصوص آمریکایی‌ها تصورات عجیبی از کشور ایران دارند. که مثلا مردم با شتر مسافرت می‌کنند... مردم در ایران به زبان عربی صحبت می‌کنند... یا پرسش‌هایی غریب مثل: آیا همه ایرانی‌ها موهای مشکی دارند؟ حتی سوال‌های عجیب‌تر مثل این که شما در کشورتان درخت دارید؟


حالا یک دختر جوان در وبلاگش با نقاشی‌های زیبا تلاش می‌کند تا نگاه مردم دنیا به خصوص آمریکایی‌ها را نسبت به مردم ایران تغییر دهد و برای رسانه‌های بین المللی چشم اندازی متفاوت به سوی ایران بگشاید.


نکته جالب این که این خانم آمریکایی است، هیچ رگ و ریشه ایرانی ندارد و حتی یک بار هم به ایران سفر نکرده است، اما سعی می کند نگاهی واقعی‌تر به مردم ایران داشته باشد و کلیشه های آمریکایی را نسبت به آنان بشکند.


شخصیت اصلی این وبلاگ دختری است به اسم ایران در واقع اسم کاملش «جمهوری اسلامی ایران» است که در باره خود نوشته است:«به علت آشفته‌بازاری که آمریکا علیه من درست کرده است، من - جمهوری اسلامی ایران- آمده ام تا شما را در مورد مسایل روشن کنم. راحت باشید و سوالاتتان را از من بپرسید. هر چیزی که می خواهید بدانید...»


خانم سوفی ناجرا، در وبلاگی که خود را «دختره» نیز معرفی می کند، برخی مسائل را با تکیه به طنز و شوخی توضیح می‌دهد. به طور مثال در مورد تقابل سیاسی ایران و اسراییل:در نقاشی‌های او، اسراییل مرد جوانی است که غالبا رفتاری بچگانه دارد و گاه سعی می‌کند "مخ ایران را بزند"! ایران او را «ننر» خطاب می کند و در مقابل، اسراییل نیز به ایران «ننه پیرزن» می گوید و گاهی هم مزاحم تلفنی همدیگر می‌شوند!
 

اما همیشه همه چیز اینقدر سیاسی نیست. بسیاری از پرسش و پاسخ‌ها و کارتون‌ها به فرهنگ، آشپزی یا موسیقی مورد علاقۀ ایرانیان مربوط می‌شود. البته شاید ایرانی‌ها با دیدن برخی از کاراکترهای طراحی‌شده توسط خانم سوفی به خود بگویند "خیلی هم اینطور نیست"! به طور مثال، در نقاشی‌های او دختران شمال شهر همگی تیپ غربی و مانتو به تن دارند و دختران جنوب تهران چادری هستند!

 

«برای من شناخت ایران یک تلاش عاشقانه است»
سوفی ناجرا دختری 21 ساله است که در دانشگاه، رشته تاریخ می‌خواند و در دالاس تگزاس زندگی میکند:

خیلی سخت است که توضیح بدهم چرا تا این حد مجذوب ایران شده ام. من در سال 2009 وقتی تنها هفده سال داشتم برای اولین بار نسبت به ایران کنجکاو شدم.


من در این زمینه رو پای خودم ایستادم و خود آموخته ام. به کتاب‌های دانشگاهی و مقالات نویسندگان خوش‌نام و آثار مورخان ایرانی مراجعه می کنم. من سعی می کنم خرده فرهنگ های مردم ایران را از طریق دوستان ایرانی که در آمریکا دارم و ایرانیانی که از طریق اینترنت با آنها آشنا شده‌ام فرا بگیرم.

 

درک نگاه آنها برای من ضروری است چرا که آنها از اقوام، مذاهب و گروه‌های مختلف اجتماعی هستند. این برای من یک تلاش عاشقانه برای آموختن در باره کشوری است که در آمریکا معمولاً با ساده اندیشی از آن حرف می‌زنند.

 


از سوی دیگر من گمان می کنم مردم آمریکا بیشتر دوست دارند مسایل را از طریق تصویر یاد بگیرند. البته من در وبلاگم تصاویر را با متن همراه می‌کنم و برای جذابیت بیشتر کمی هم طنز به آن اضافه می‌کنم.


من تا حالا از طریق وبلاگم بیش از 400 سوال دریافت کرده ام. اول آنهایی را انتخاب می کنم که پاسخ‌شان چندان سخت نیست. برخی پاسخ‌ها را خودم با اطمینان بلدم اما سوالات دیگری نیز هست که نیاز به بررسی در منابع مختلف دارد. من وقتی به تاریخ ایران نگاه می‌کنم با دریچه ذهنی خودم درگیر آن می شوم، اما باید ابتدا این پارادایم را از خود دور کرد و بعد به سراغ فرهنگ و سیاست ایران رفت و این کار بسیار سختی است.

البته رادیو فرانسه در تیتر این خبر سعی می کند نگرش منفی چند دولتمرد غربی نسبت به ایران و ایرانی را به نام جهانیان تمام کند کاری که از سوی رسانه های غربی نیز دنبال می شود.

 

شاید چندان هم نشود خرده گرفت! به هر حال از نظر غربی ها دنیا مال آنهاست و برای رسیدن به این هدف حاضرند دروغ بزرگ جامعه جهانی خواندن خود را مدام در رسانه هایشان تکرار می کنند اما مشکلی که در این وسط وجود دارد این است که تنها خودشان آن را باور کرده و به همین خاطر هم دچار توهم شده اند.

 

تلاش هایی نظیر راه اندازی جنگ، ایجاد درگیری های قومی، مذهبی، دخالت در امور کشورها با سوء استفاده از سازمان ملل و حقوق بشر و دهها مقوله دیگر همه ابزارهای آنها برای رسیدن به این هدف است.

 

Melika بازدید : 65 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

اسکار برای بازیگر مشهور هالیوود

 

 

http://media.jamnews.ir/medium1/1392/05/27/IMG17522872.jpg

 

امسال جایزه بشر دوستانه "جین هرسهولت" از سوی آکادمی علوم و هنرهای سینمایی به آنجلینا جولی، اعطا می‌شود.


این اسکار افتخاری یکی از چند جایزه ای است که از سوی این آکادمی در ماه نوامبر و چند ماه پیش از مراسم اصلی جوایز اسکار اعطا می‌شود.

 

این در حالیست که آنجلینا جولی محبوبیت خود در هالیوود را با انجام روابط جنسی خشن به دست آورد و بعدها نیز با بازی در فیلم های سیاسی که به سفارش سازمانهای امنیتی آمریکا  و غالبا ضد اسلام و ایران، ساخته می شد به شهرت خود افزود.

 

بازیگری که گفته می شود مامور سازمان امنیتی آمریکاست، بدون محکوم کردن حمله کشورش به  افغانستان و بی سرپناه شده زنان، کودکان و نوجوانان و آواره شدن آنها ، به عنوان سفیر صلح به آنجا می رود.

 

بی تردید رسانه هایی که در خدمت استعمارگران هستند این اقدام جولی را بشر دوستانه می خوانند.

   
   
   
   
   
   
 
 
Melika بازدید : 87 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

چنین مهمونی دوست دارید بیاد خونتون؟/عکس

 

«ماریان وانادیا» و دو دوخترش وقتی به خانه شان در نیوجرسی رسیدند، با صحنه عجیبی رو به رو شدند: یک خانواده خرس سیاه امریکایی در حیاط پشتی خانه مشغول سرسره بازی بودند!

 

در چند ساعتی که ماریان دور از خانه بود، توله خرس ها سرسره بازی را روی تاب و سرسره دختران او یاد گرفته و گرم بازی بودند. مادر توله خرس ها هم چند متر آن طرف تر زباله ها را برای پیدا کردن غذا کند و کاو می کرد.

 

خرس های سیاه امریکایی جثه متوسطی دارند و فراوان ترین گونه خرس در قاره‌ امریکا به حساب می آیند. این خرس همه‌چیزخوار است و معمولا جز برای پیدا کردن غذا، جنگل را ترک نمی کند. با این حال، ماریان که آخرین بار دو سال قبل شاهد ورود خرس ها به خانه اش بود، به ماموران محیط زیست نیوجرسی گزارش داد که خرس مادر قلاده به گردن داشته و به هر دو گوشش پلاک شناسایی آویزان بوده است. ماریان و دخترهایش در نهایت با ایجاد سر و صدا و ترساندن خرس ها آنها را از خانه فراری دادند.

 

Melika بازدید : 49 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 وقتی گاو بوم نقاشی می شود! +تصاویر

 

نقاشی کشیدن در طبیعت یکی از مهمترین شاخه های فعالیت هنرمندانی است که در عرصه نقاشی کار می کنند. آن ها به دامان طبیعت رفته و ازمناظر نقاشی می کشند. این نقاشی ها گاهی می تواند ریشه های فرهنگی یا اجتماعی نیز داشته باشد.

"اما هک" نقاش استرالیایی است که به تازگی راهی جالب را برای نشان دادن اعتراض خود به وضع نامناسب دام ها پیدا کرده است. این هنرمند با استفاده از قدرت نقاشی که دارد تصاویری را روی گاو ها می کشد تا آن  ها بوم نقاشی هایش باشند.


این نقاشی ها همگی نشان دهنده وضعیت بد و نامناسب دامپروری در این کشور است. در نقاشی ها شما می توانید تصاویر مختلف و حتی انعکسا تصاویر پشت زمینه را روی بدن گاوها مشاهده کنید.

این نقاش درمورد کارش می گوید: کشیدن این نقاشی ها بسیار سخت است زیرا شما باید روی موجود نقاشی بکشید که هیچ ثباتی ندارد و ممکن است هر لحظه جای خود را تغییر دهد.











Melika بازدید : 68 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 مردی که با 1000 جیرجیرک زندگی می کند +عکس

 

 

انسان هایی روی کره زمین پیدا می شوند که علاقه شدیدی به حشرات و جانوران مختلف دارند. این افراد سعی می کنند تا تمامی گونه های حشرات را در اختیار داشته باشند.

"دنیل املین جونز" یک جانورشناس 40 ساله است که علاقه خاصی به جیرجیرک ها دارد از این رو در خانه اش نزدیک به 1000 جیرجیرک وجود دارد و او نیز شبانه روز با آن ها زندگی می کند.

 


این جیرجیرک ها در این مدت زاد و ولد نیز می کنند و ممکن است هرروز بیشتر از گذشته شوند. آن ها صداهای مختلفی نیز به وجود می آورند که به گفته این جانورشناس بسیار آرامش بخش است.

این صدای ارامش بخش اما برای همسایگان زیاد خوب نیست آن ها نیز به خاطر این صدا از او شکایت کرده اند. همچنین این جیرجیرک ها حامل بیماری های مختلفی هستند که تقریبا تا شعاع یک کیلومتری منطقه زندگی این فرد را الوده کرده است.

پلیس در چند هفته گذشته اخطارهایی را به این جانورشناس داده است و از او خواست تا جیرجیرک ها را در طیعت رها کند.. البته این مرد فعلا قصد رها کردن آن ها را ندارد و به اخطارهای پلیس نیز توجهی نمی کند.

 

Melika بازدید : 51 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

 اولین جت پک دنیا +عکس

 

 

در سال های اخیر اطلاعات زیادی در مورد جت پک ها منتشر شده است و احتمالا با این وسیله های پرواز تک نفره آشنا هستید. جت پک ها با موتورهای جت و با سوخت های فسیلی کار می کنند و قادر هستند به صورت عمودی پرواز کرده یا فرود آیند.

شاید علم این وسیله های جالب این روزها بسیار پیشرفت کرده باشد اما نیاز است تا با ریشه و نمونه های اولیه آن ها نیز آشنا باشید. تاریخچه این وسیله های نقلیه مربوط به سال های جدید نیست و ریشه در 60 سال پیش دارد.

 

 

اولین جت پک میان سال های 1950 تا 1960 ساخته شد و محققان توانست نخستین آزمایشات پرواز را نیز با آن انجام دهند. البته این طرح در مراحل ابتدایی باقی ماند و به علت هزینه زیاد به تولید انبوه نرسید.

این جت پک آزمایشی می توانست تا ارتفاع 10 متر از زمین جدا شده و قادر بود تا 21 ثانیه نیز قبل از تمام شدن سوختش در هوا باقی بماند که این اعداد بسیار پایین بوده و توجیه اقتصادی و علمی نداشتند.

این جت پک در اولین پرواز خود با سرعت 10 کیلومتر برساعت حرکت کرده و توانست مسیری 33 متری را بپیماید. هزینه تولید این جت پک که با نام Bell Rocket Belt شناخته می شود 150 هزار دلار بود.

تبلیغات
فروش ویژه مجموعه آموزشی آشپزی آسان



مجموعه آموزشی آشپزی آسان، آموزش ریزه کاری هایی در آشپزی. نکات آشپزی آسان ویژه خانم ها و آقایانی که فرصت کافی برای آشپزی ندارند! به همراه فیلم آموزشی تهیه چند غذای آسان. قابل اجرا در DVD Player و کامپیوتر در قالب پکیج اورجینال و شکیل ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 13900 تومان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب اختصاصی این وبلاگ خوشتون اومده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 611
  • بازدید سال : 7,949
  • بازدید کلی : 82,075
  • تبلیغات