loading...
چه خبر از هالیوود ، اس ام اس جدید , عکس , بازیگران , مطالب خواندنی
تبلیغات
Melika بازدید : 42 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

 فال روز پنجشنبه ۱۲ دی ماه ۹۲

http://s5.picofile.com/file/8105999534/18dd68864001.jpg

فروردین :

امروز شما را که خیلی اعتماد به نفس دارید به یاد ضعف های بدنیتان می اندازیم. اصلا روز خوبی نیست برای اینکه ادای سوپرمن را درآورید. فقط داشتن انگیزه برای غلبه بر بیماری ها کافی نیست. کمی ظرافت و متانت را به روزتان اضافه کنید.

 

Melika بازدید : 32 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

فال روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه ۹۲


http://s5.picofile.com/file/8105999534/18dd68864001.jpg

فال روزانه متولدین فروردین

امروز احساس می کنید همه چیز به طور ناگهانی بسیار خوب برای شما روی می دهند و گویا قطعه گم شده پازل خود را امروز می یابید. شاید این مساله نامحسوس باشد و آن را ظاهرا نبینید اما وجود دارد و شما از آن بهره خواهید گرفت. همه انرژی های امروز شما را به سمت موفقیت بیشتر می کشانند. ایده ها و نظرات خود را به همگان اعلام کنید تا کسانی که با آن موافق هستند به شما ملحق شوند. امروز شهامت این را دارید تا به مسایل جدید و کاملا متفاوت فکر کنید. روابط عاطفی به آن آسانی که تصور می کنید پیش نمی روند اما ناامید نشوید. با هوش بالایی که دارید می توانید همه مشکلات را به خوبی حل و فصل کنید.

 

Melika بازدید : 47 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

 فال روز سه شنبه ۱۰ دی ماه ۹۲

http://s5.picofile.com/file/8105999534/18dd68864001.jpg

فروردین:

کارتان با ترفیع ها و پاداش ها همراه شده است. در نواحی توریستی و فروش کالاهای پزشکی موقعیت های خوبی برایتان فراهم می شود. باید مهارت های ارتاطی جدیدی بیاموزید. به دنبال یک کار جدید باشید و چیزی را پیدا کنید که بتواند نیازهایتان را ارضا کند.

 

Melika بازدید : 30 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

 فال روز دوشنبه ۹ دی ماه ۹۲

http://s5.picofile.com/file/8105999534/18dd68864001.jpg

 

فروردین:

رفتارهای توام با زیاده روی ممکن است که بتوانند برایتان شادی بیاورند، ولی اگر به این استراتژی ادامه دهید خودتان را ناامید و خسته خواهید کرد. در این دو روز مهمانی رفتن و دیگر خوشگذرانی ها خیلی خوب هستند، ولی یادتان باشد که در تعادل داشتن لذت بیشتری وجود دارد. به اطرافیانتان گوش بدهید و کارهایتان را خوب انجام دهید.

Melika بازدید : 50 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید فوق العاده زیبا شنیدنی و احساسی مرتضی پاشایی به نام بُغض

ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی این آهنگ رو تقدیم کرده به بنیامین بهادری عزیز

 

http://s5.picofile.com/file/8106134268/Morteza_Pashaei_Boghz.jpg

Melika بازدید : 227 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 کشف حجاب دختر بی بند و بار در فردیس! +تصاویر

 

http://s5.picofile.com/file/8106126934/a0f709c46401.jpg

 

اما متأسفانه ما امروزه شاهد هستیم که برخی دختران ایرانی پر رنگ و لعاب تر و بی حجاب تر از همیشه در کوچه، خیابان، دانشگاه و یا محل کار ظاهر می شوند و هر روز هم بیشتر مردم می پذیرند که جامعه تغییر کرده است!

همچنین امروزه با صحنه هایی روبه رو می شویم که خود شرمنده خود می شویم چرا که گاهی شاهد دخترانی در خیابان هستیم که حیثیت زن بودن خود را حفظ نکرده و چشم های هوس آلود مردان را با ژست ها ی غیر ناپسند به سوی خود جلب می کنند .

آیا حیثیت زن ایجاب می کند که اینچنین باشد؟

آیا زن بودن به جلوه گری و عشوه گری در خیابان است؟

آیا اگر ساده پوش باشند و نگاه های شهوت آلود مردان را به سوی خود جلب نکند، برخلاف حیثیت زن یا بر خلاف حیثیت مرد یا بر خلاف مصالح اجتماع یا بر خلاف اصل آزادی عمل کرده اند؟

Melika بازدید : 35 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 فال روز یکشنبه ۸ دی ماه ۹۲

 

http://s5.picofile.com/file/8105999534/18dd68864001.jpg

 

فروردین:

امروز رابطه عاشقانه به سراغتان می آید. شاید قضیه خیلی ساده باشد، ولی شما احساس هیجان زدگی زیادی می کنید. خیلی سخت است که تعیین کنیم کجا رابطه دوستی متوقف می شود ویک رابطه عاشقانه آغاز می شود. می توانید این کار را با مکالمه، هیجان و توانایی خواندن فکر طرفتان آغاز کنید.

 

 

Melika بازدید : 58 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

http://s5.picofile.com/file/8105999534/18dd68864001.jpg

 

 

 

فروردین:

عصبانیت یک احساس خیلی حقه باز است. با عصبانیت می توانید توجه کسی را جلب کنید، ولی ممکن است که او را از خود دور هم کنید. البته خشم یک هیجان قانونی است و باید بتوانید ازآن به نفع خودتان استفاده کنید. اگر کسی شما را عصبانی کرد به این فکر کنید که چرا این کار را کرد. به عمق هیجاناتتان برسید. بدون فکر کردن درباره ی کلماتتان، هیچ چیز را به زبان نیاوید. عصبانیت می توانید آرامش بخش باشد. عجیب است ، ولی این باعث می شود که به فکر فرو روید.

 

Melika بازدید : 131 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

 آموزش بند انداختن صورت

 

 

شما برای از بین بردن موهای زائد صورت‌تان از چه روشی استفاده می‌کنید؟ اگر ترجیح می‌دهید هنوز هم مانند مادر‌بزرگ‌های‌مان از روش بند انداختن با نخ استفاده کنید،  این مطلب احتمالا برای‌تان جالب است، به خصوص اگر دوست داشته ‌باشید که خودتان در خانه این موهای زائد را از بین ببرید. در اینجا می‌توانید تمام روش‌‌های بند انداختن را ببینید؛ اینکه باید حرکت نخ چگونه باشد و روی هر قسمت از صورت چطور قرار بگیرد تا بیشترین کارکرد و کمترین آسیب را برساند.علاوه بر اینها تمام نکات تکمیلی بند انداختن را که به سلامت پوست کمک می‌کند می‌ توانید در خلال آموزش‌ها ببینید؛ اینکه چه نخی استفاده کنید، چه کرمی قبل و بعد از بند استفاده کنید و نکته‌هایی از این قبیل.

 

1. نخ کتانی را حدود 45 سانتی‌متر ببرید

 چه نخی برای بند انداختن مناسب است؟

 

آموزش بند انداختن,بند انداختن صورت

 

نخ مناسب براي اين کار در بازار موجود است. بهترين نخ از جنس غيرپلاستيک و محکم است و باعث حساسيت تماسي در پوست نمي‌شود. بهتر است براي اين کار از نخ قرقره استفاده نشود چون اين نخ‌ها باريک‌اند و باعث بريدگي و خراش پوستي مي‌شوند. چون اين نخ‌ها ارزان هستند تمام سالن‌هاي آرايشي مي‌توانند اين نخ‌ها را بخرند و در آرايشگاه استفاده کنند.
یادتان باشد نخ بند شما باید تمیز باشد. حتما قبل از بند انداختن با تکه‌ای پنبه آغشته به مواد ضدعفونی‌کننده بند را ضد عفونی کنید و اگر هم در آرایشگاه بند می‌اندازید از آرایشگرتان بخواهید این کار را انجام دهد. برای بند زدن دور چشم یا دور لب و ابرو، حرکت نخ و دست نزدیک به نزدیک و با احتیاط کامل و به‌طور سطحی و مماس با پوست انجام می‌شود.

 

2. دو سر آن را به هم گره بزنید و یک حلقه بسازید

 2 راه کمکی
جدا از شیوه‌ای که در 5 مرحله به شما ارائه شده از این 2شیوه هم می‌توانید استفاده کنید:

روش دوم اصلاح صورت: یک سر بند ضدعفونی شده را به پایه میزی که روی آن آینه‌تان قرار گرفته، ببندید و انتهای سر دیگر نخ در دست چپ، تقریبا میانه این نخ کشیده شده را با دست راست که به حالت باز است و حتما در آرایشگاه‌ها دیده‌اید، بپیچانید تا یک مثلث درست شود، حال به آرامی آن را با کشیدن نخ دست چپ و باز و بسته شدن مثلث روی صورت بازی دهید تا موها بین پیچش نخ گیر کرده و از ریشه خارج شوند.

 

روش سوم اصلاح صورت: بنشینید و پاها را دراز کنید، یک‌سر نخ را به شست پا گره زده و بقیه را در حالی که قسمت انتهایی آن در دست چپ و قسمت میانی با دست راست مثلثی شکل شده روی صورت بلغزانید تا موهای صورت آرام‌آرام گرفته شوند.

3. سپس با انگشتان شست و نشانه هر دودست با این نخ بسته یک مستطیل درست کنید و همچنان که انگشتان دو دست در دو عرض مستطیل قرار دارند نخ را بپیچانید به طوری که ضربدری در وسط ایجاد شود، با این کار شما یک پروانه درست کرده‌اید.

 

آموزش بند انداختن,بند انداختن صورت

 

4. چندبار تمرین کنید تا بتوانید یاد بگیرید که حلقه‌ها را به طرفین حرکت دهید. برای این کار باید انگشتان یک دست را از هم باز کنید و در همان حال انگشتان دست دیگر را ببندید.

 

آموزش بند انداختن,بند انداختن صورت

 

5. وقتی یاد گرفتید حلقه‌ها را کنترل کنید؛ پروانه درست شده  را روی موهای زائدی که می‌خواهید بردارید و با باز و بسته شدن خود را اصلاح کنید. جهت حرکت دست‌ها باید خلاف جهت رویش موها باشد. شاید در ابتدا کار کمی برای‌تان سخت به نظر آید اما با تمرین، بسیار آسان و راحت خواهد شد.

 

آموزش بند انداختن,بند انداختن صورت

 

آموزش بند انداختن,بند انداختن صورت

 

چه کار کنید تا جوش نزنید
یادتان باشد که حتما قبل از بند انداختن یا هر نوع روش اپیلاسیون پوست خود را با ضدعفونی‌کننده‌ها تمیز کنید. بعد از انجام اپیلاسیون یا بند یا وکس صورت هم می‌توانید  از موادی مانند ژل آلوورا یا روغن درخت چای یا کرم‌های مخصوص بعد از اصلاح استفاده کنید. این مواد خون‌های به سطح پوست آمده را که باعث گرمی پوست می‌شوند و عامل ایجاد جوش هستند را خنک می‌کنند و قرمزی پوست را کاهش می‌دهند.

همچنین بهتر است به محلی که بند انداخته‌اید دست نزنید و از کرم‌های آرایشی یا هر نوع مواد دیگر که دارای عطر است برای ٢۴ساعت استفاده نکنید. برای اینکه منافذ پوست باز هستند وسریع میکروب جذب می‌کنند یا منافذ با مواد آرایشی گرفته می‌شوند.

روشی دیگر که برخی پزشکان توصیه می‌کنند این است که بعد از بند انداختن در صورت قرمزی و تورم از پمادهای کالامین دی، کالاندولا، بتامتازون و اکسید دوزنگ استفاده کنید. یادتان نرود اگر بند صورت را هر دو هفته یک‌بار پشت هم انجام می‌دهید موهای‌تان زیاد بلند نشده و پوست صورت‌تان کشیده نمی‌شود که این خود مانع جوش زدن می‌شود.

شما کدام روش را انتخاب کنید:
۱- خانم‌های دارای موهای زیاد و تیره و ضخیم بهتر است برای رفع موهای زائد روش اول یعنی همان بند انداختن را انجام دهند و در صورت مستعد بودن برای جوش‌صورت تمهیدات قبل و بعد از بند انداختن از قبیل استفاده کردن از محلول‌های ضدجوش با استفاده از پنبه به بند و پوست را در نظر بگیرند که خود در پیشگیری از جوش زدن موثر خواهد بود.

 

آموزش بند انداختن,بند انداختن صورت

 

۲- خانم‌های با موهای نازک اما زیاد بهتر است این کار را از طریق بند انداختن اما دیر به دیر انجام دهند که حتی در مواقعی بین این زمان می‌توانند از روش اصلاح کردن نیز استفاده كنند.

 ۳- خانم‌هایی که موهای زیاد اما کمرنگ و بوری دارند، می‌توانند به‌راحتی روش دوم یا اصلاح کردن را مورد استفاده قرار دهندو نگران پر یا ضخیم شدن آنها نباشند.

 ۴- افراد با پوست‌های چرب و مختلط که صورت‌شان برای جوش زدن، بعد از بند مستعدتر است و شاید به همین دلیل تمام صورت‌شان را بند نمی‌اندازند بهتر است بدانند که می‌توانند تیغ را جایگزین بند کنند.

 ۵- روش نهایی که بیشتر برای خانم‌هایی است که به طور طبیعی دارای موهای بسیار کلفت، ضخیم و تیره هستند که مجبورند زودبه‌زود برای رفع آنها اقدام کنند و به نوعی خسته شده‌اند، لیزر کردن است که حتما تحت نظر و با مشاوره پزشکان متخصص پوست و مو  انجام گیرد که خود طی مراحلی چند تا رسیدن به نتیجه انجام خواهد گرفت.

Melika بازدید : 142 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

مدل مانتو کمپانی R&K

 

 

مدل مانتو R&K, مانتو کمپانی R&K

مدل مانتو کمپانی R&K

مدل مانتو R&K, مانتو کمپانی R&K

مدل مانتو کمپانی R&K

مدل مانتو R&K, مانتو کمپانی R&K

مدل مانتو کمپانی R&K

مدل مانتو R&K, مانتو کمپانی R&K

مدل مانتو کمپانی R&K

مدل مانتو R&K, مانتو کمپانی R&K

مدل مانتو کمپانی R&K

مدل مانتو R&K, مانتو کمپانی R&K

مدل مانتو کمپانی R&K

مدل مانتو R&K, مانتو کمپانی R&K

مدل مانتو کمپانی R&K

مدل مانتو R&K, مانتو کمپانی R&K

Melika بازدید : 69 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

 آموزش دوخت چادر شال دار

 

 

نحوه دوخت چادر شال دار, دوخت چادر شالی


الگوی اولیه این چادر بر اساس لباس آستین کیمونو هست .

میزان پارچه مورد نیاز:
همان اندازه که برای یک چادر معمولی پارچه می خرید اما اگه بخواهیم دقیق حساب کنیم اینطور می شود :
دو تا قد پیراهن بلند(متر روی سرشانه تا پایین پا،روی زمین)مثلا قد پیراهن شما 150 هست
150+150=3 متر برای پشت وجلو و دومتر هم برای شال که روی هم می شود 5 متر .

نکته : قد شال سلیقه ای است ،هم می شود بلند تر گرفت هم کوتاهتر

تقسیم بندی جلو :4/1 سیــنه+5+6 این 6 سانت اضافه ،دوسانت برای دکمه خور و 4 سانت داخل تا میشه(فراموش نکنید)

پایین چادر :4/1 باسن +5+6
یقه چادر رو هفت میکنیم تا روی خط سیـنه یا بالاتر
پشت :4/1 سیــنه +5 و 4/1 باسن +5
یقه پشت 7 سانت داخل و 2 سانت گودی
برش : پارچه چادری رو مثل بقیه پارچه ها روی راه پارچه تا کنید
الگوی جلو رو روی ترکی پارچه قرار بدهید و برش بزنید .

نکته : هفت یقه رو برش نزنید طبق الگو پارچه جادر رو به عنوان سجاف سرخود بذارید باشد ...
بعدا روی خط هفت یقه تا بزنید و همراه با 4 سانت اضافه جلوی لباس به داخل تا زده و زانفیکــس بزنید.


الگوی پشت رو هم روی دولای بسته برش بزنید
بعد از برش پشت و جلو،دو متر پارچه باقی می ماند ....
از ترکی پارچه به اندازه 70 تا 75 سانت به داخل اندازه زده و برش می زنیم این پارچه شال روی چادر می شود .

نکته : موقع برش پشت و جلو، چون عرض پارچه چادری کم است ، آستین ها کامل در نمی آید .

بعدا ادامه آستین را طبق راه پارچه و از این اضافه ها در بیاورید ... پارچه رو دولا کنید تا روی ادامه آستین درز نخورد و برش بزنید .
لبه ترکی پارچه دم آستین ها می شود ....

دوخت:
درزهای کنار لباس دوخته می شود بعد از اون ادامه آستین ها را به لباس وصل می کنیم.
قسمت پایین شال رو سردوز کرده و وسطش رو علامت زده و به یقه ی پشت می دوزیم.
ترکی شال جلوی سر قرار می گیرد . می توانید نوار ساتن اریب روی ترکی شال بدوزید.

Melika بازدید : 57 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

 طرز تهیه ی هویج پلو با مرغ

 

 

طرز تهیه هویج پلو, پخت هویج پلو با مرغ


مواد لازم :

 مرغ  4 تکه
هویج  4 عدد
 پیاز  2 عدد
 برنج  4 پیمانه
 کره  10 گرم
قارچ 3 عدد
کدو 1 عدد
روغن ،نمک ، فلفل ، زعفران به مقدار دلخواه


دستور تهيه :
ابتدا تکه های مرغ را همراه 1 عدد پیاز خرد شده و چند حبه سیر داخل آب در حال جوش میریزیم تا پخته شوند ، تا مرغ ها آماده شوند برنج را جوشانده و آبکش می کنیم و هویج ها را با رنده درشت رنده کرده و پیاز ها را هم بصورت نوارهای بلند و باریک خرد می کنیم و با یکدیگر تفت می دهیم تا پیاز ها طلایی شوند سپس نمک و فلفل و زعفران را به مخلوط پیاز و هویج اضافه کرده و حرارت را کم می کنیم و در تابه را می گذاریم تا بخوبی پخته شوند ، سپس مرغ های پخته شده را با کمی روغن تفت می دهیم و یا در دمای بالای فر در فر می گذاریم تا کمی برشته شوند ، پیاز و سیر را از آب مرغ خارج می کنیم ، قارچ ها و کدو را همراه کمی فلفل به آب مرغ اضافه می کنیم و می گذاریم تا کمی غلیظ شود .

 

آب مرغ را صاف کرده و 4 تا 5 قاشق از آن را به مخلوط پیاز و هویج اضافه می کنیم ، مخلوط سبزیجات را بصورت سنتی لابه لای برنج ریخته و برنج را دم می کنیم و در آخر مقداری کره و زعفران روی آن می ریزیم و تکه های مرغ را اضافه می کنیم .

Melika بازدید : 254 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

بیوگرافی هیفا وهبی + تصاویر هیفا وهبی

 



هیفا وهبی,بیوگرافی هیفا وهبی,عکس های هیفا وهبی

 

بیوگرافی هیفا وهبی + تصاویر هیفا وهبی

تولد: ۱۰ مارس ۱۹۷۶ ‏
کشور :لبنان
شغل: خوانندگی (دهه ۱۹۹۰-تاکنون)،مدل (۲۰۰۲-تاکنون)،بازیگری (۲۰۰۷-تاکنون)
سبک‌ها : پاپ عربی


هیفا وهبی خواننده، مدل و بازیگر لبنانی است که در دنیای عرب با برگزیده شدن در مقام دوم «دختر شایسته لبنان» به شهرت رسید و پس از آن با انتشار آلبوم هو الزمن خوانندگی را آغاز کرد.


زندگی شخصی هیفا وهبی
هیفا وهبی از یک پدر لبنانی شیعه و مادر مصری، در یک شهر کوچک در جنوب لبنان زاده شد.برادر او در جریان حمله اسرائیل به جنوب لبنان در ۱۹۸۲ کشته شده بود.
هیفا وهبی با گوش کردن به موسیقی‌های جاز و آر اند بی رشد کرد و در سنین بسیار پایین مدل شد و در سن ۱۶ سالگی برنده عنوان «دختر شایسته جنوب لبنان» گردید.موفقیت بعدی هیفا در سال ۱۹۹۵ با دوم شدن او در مسابقات دختر شایسته کسب شد. اما پس از مدت کوتاهی مشخص شد که او ازدواج کرده و دختری به نام زینب (زازا) دارد، از این رو عنوان او بازپس گرفته شد و کار مدلی خود را ادامه داد.


تصویر او بر روی جلد بیش از ۱۰۰ مجله قرار گرفته است. در سال ۲۰۰۶ او در میان لیست ۵۰ تن از زیباترین‌های مجلهٔ پیپل درآمد.
هیفا وهبی نخستین آلبوم خود را به نام هوالزمان منتشر ساخت، آلبومی موفق به شکرانهٔ ترانهٔ تکی اقول اهواک (می گم دوست دارم) شد.

آلبوم دوم هیفا وهبی بدی أعیش (می خوام زندگی کنم) در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و به موفقیتی بالاتر از حد انتظار به دلیل تک آهنگ حیات قلبی رسید که پس از ترور سیاست‌مدار لبنانی رفیق حریری منتشر شد.

آهنگی به همین نام درباره آزادی که از حقوق پایهٔ بشر بر شمرده شده‌است. آهنگ تکی بعدی او معروف‌ترین آهنگ وی تا حال به انا هیفا (من هیفام) است که آهنگ نوظهور او گردید.در سال ۲۰۰۶ نیز آهنگی به نام بوس الواوا را بیرون داد که آن هم فروش نسبتاً خوبی داشته‌است.
هیفا وهبی در سال 2012 میلادی آلبوم ملکه الجمال و الکون را منتشر کرد این آلبوم پس از 24 ساعت انتشار از بین 200 آلبوم برتر رتبه ی 36 را کسب کند.

 

عکس هایی از هیفا وهبی

 

هیفا وهبی,بیوگرافی هیفا وهبی,عکس های هیفا وهبی

عکس هیفا وهبی

هیفا وهبی,بیوگرافی هیفا وهبی,عکس های هیفا وهبی

عکس هیفا وهبی

هیفا وهبی,بیوگرافی هیفا وهبی,عکس های هیفا وهبی

عکس هیفا وهبی

هیفا وهبی,بیوگرافی هیفا وهبی,عکس های هیفا وهبی

عکس هیفا وهبی

هیفا وهبی,بیوگرافی هیفا وهبی,عکس های هیفا وهبی

عکس هیفا وهبی

هیفا وهبی,بیوگرافی هیفا وهبی,عکس های هیفا وهبی

عکس هیفا وهبی

هیفا وهبی,بیوگرافی هیفا وهبی,عکس های هیفا وهبی

 عکس هیفا وهبی

هیفا وهبی,بیوگرافی هیفا وهبی,عکس های هیفا وهبی

عکس هیفا وهبی

هیفا وهبی,بیوگرافی هیفا وهبی,عکس های هیفا وهبی

عکس هیفا وهبی

هیفا وهبی,بیوگرافی هیفا وهبی,عکس های هیفا وهبی

عکس هیفا وهبی

هیفا وهبی,بیوگرافی هیفا وهبی,عکس های هیفا وهبی

Melika بازدید : 208 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 لباس مجلسی دخترانه 2013

 

 

لباس مجلسی دخترانه 2013

لباس مجلسی دخترانه 2013, پیراهن مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه 2013

لباس مجلسی دخترانه 2013, پیراهن مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه 2013

لباس مجلسی دخترانه 2013, پیراهن مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه 2013

لباس مجلسی دخترانه 2013, پیراهن مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه 2013

لباس مجلسی دخترانه 2013, پیراهن مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه 2013

لباس مجلسی دخترانه 2013, پیراهن مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه 2013

لباس مجلسی دخترانه 2013, پیراهن مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه 2013

لباس مجلسی دخترانه 2013, پیراهن مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه 2013

لباس مجلسی دخترانه 2013, پیراهن مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه 2013

لباس مجلسی دخترانه 2013, پیراهن مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه 2013

لباس مجلسی دخترانه 2013, پیراهن مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه 2013

لباس مجلسی دخترانه 2013, پیراهن مجلسی دخترانه

لباس مجلسی دخترانه 2013

لباس مجلسی دخترانه 2013, پیراهن مجلسی دخترانه

 

Melika بازدید : 88 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

جدیدترین  اس ام اس های فلسفی شهریور ماه 92

 

http://www.beytoote.com/images/stories/fun/fu3544.jpg

 

ژول سیمون
خنده مصائب و مشکلات زندگی را کوچک و آلام روحی را محو می نماید

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

بوذرجمهر
بهترین کارها این است که درجوانی دانش اندوزی و در پیری بکاربری

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

مثل افریقائی
ممکن است دروغ یک سال بدود ولی راستی در یک روز از او جلو می افتد

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

ولتر
سوال های هر کس بیش از جواب هایش او را می شناساند

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

فرانکلین
تجربه ، مدرسه ای است که محصلین خود را با قیمتی گران ، بار می آورد

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

راسل
خط مستقیم ، نه تنها در هندسه ، بلکه در اخلاقیات هم کوتاه ترین راه است

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

جرجی زیدان
در میان همه آلام و مصیبت ها تنها یاد خداوند انسان را تسلی می دهد

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

امام رضا (ع)
نیکوکاری پس اندازی جاودان است

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

پاسکال
هرچه فکر شما بزرگ باشد به همان اندازه بیشتر به افکار دیگران احترام می گذارید

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

آلبرت هوبارد
ارزش مرد به ارزشی است که برای وقت خود قائل می شود

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

منتسکیو
باید زیاد مطالعه کنید تا بدانید که هیچ نمی دانید

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

هانری دونومتر
بسیار نادر هستند کلماتی که ارزششان بیشتر از سکوت باشد

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

جان دیوئی
زندگی خود را تبدیل به مدرسه ای برای یاد گرفتن کن

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

امام علی (ع)
آن کس که گرفتار بیماری از خود راضی بودن است ، زشتی ها در وی آشکار می گردد

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

ایچک آدیزس
مدیری که تنها به سود می اندیشد
مانند تنیس بازی است که به جای توپ ، چشم بر تابلو امتیازها دوخته است

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

ضرب المثل روسی
گنج هائی که در قلب هستند ، قابل سرقت نیستند

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

کن بلانچارد
کیش خوب همانند فوتبال خوب است، حرف نمی زند ، عمل می کند

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤اس ام اس فلسفی¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

توماس کارلایل
هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد

 


Melika بازدید : 111 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

فرش های ایرانی در گران ترین بهشت دنیا + تصاویر

 

 

دیلی میل نوشت: این بهشت خصوصی که شبی 40 هزار پوند هزینه دارد در میان یکی از گران ترین مکان های تفریحی دنیا قرار دارد. این جزیره اختصاصی به یکی از گران ترین مکان های دنیا برای تعطیلات شناخته شده است. این عمارت دارای 10 سویت بوده که دارای سطح هایی از مرمر و لوستر های زیبا و فرش های دستباف ایرانی بوده و اسباب و اساسیه این مکان دیدی از بهترین اجناس و تجهیزات برخوردار می باشد.

 

 

Melika بازدید : 231 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

دختری که باعث جدایی مدیر گوگل از همسرش شد! + عکس

 

 

http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/174327.jpg

 

به گفته سخنگوی این زوج مشهور آنها دوستان و شرکای خوبی باقی می مانند اما  اصل خبر این نیست. در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۲ طی اعلامیه‌ای "سرگئی برین" و "آنه ووجیسکی" بعد از ۶ سال زندگی مشترک و 2 فرزند اعلام کردند که از هم جدا شده‌اند اما به همکاری شان در زمینه پیشبرد فناوری ادامه خواهند داد.

شاید تا به اینجای خبر برای خانم "آنه ووجیسکی" مهم باشد اما این خبر برای آقای "سرگئی برین" مهم است و نه اصل خبر را بیان می کند. اصل خبر این است: گفته می شود مدیر گوگل که مرد شماره یک کمپانی گوگل است قصد دارد با کارمند 26 ساله اش ازدواج کند. این دختر جوان  آماندا روزنبرگ نام دارد و مدیر بازاریابی عینک گوگل است. عینکی که باعث پیوند او و "سرگئی برین" شده است.

این همان عینکی است که این دختر 26 ساله را به آقای سرگئی رساند

بیوگرافی سرگئی برین:
وی متولد ۲۱ اوت ۱۹۷۳ در مسکو، Flag of the Soviet Union.svg اتحاد جماهیر شوروی و ‏40 ساله است
محل زندگی فعلی وی در لوس آلتوس, کالیفرنیا است.
او فادق التحصیل دانشگاه مریلند استنفورد با پیشه: دانشمند کامپیوتر، کارآفرین اینترنت
نقش‌های برجسته: مؤسس و مدیر تکنولوژی شرکت گوگل
همسر: آنه ووجچیکی (همسر سابق)
امضا: ~sergey     وبگاه: stanford.edu
سِرگِئی میخایلوویچ برین (به روسی: Сергей Михайлович Брин)‏‏ (زادهٔ ۲۱ اوت سال ۱۹۷۳) کارآفرین آمریکایی متولد روسیه است که با کمک لری پیج شرکت گوگل را بنیان نهادند.
برین در حال حاضر مدیر تکنولوژی شرکت گوگل می‌باشد و دارایی خالص او در حدود ۱۸٫۵ میلیارد دلار در نهمین ماه مارس سال ۲۰۰۷ برآوردشده‌است. او در حال حاضر بیست و ششمین ثروتمند جهان و پنجمین ثروتمند آمریکا همراه با لری پیج می‌باشد. او همچنین چهارمین ثروتمند جوان جهان می‌باشد.

زندگینامه و تحصیلات
برین در مسکو در خانواده‌ای یهودی بدنیا آمد. پدر او مایکل برین، ریاضی‌دان و مادر او اقتصاددان بود. در سال ۱۹۷۹ میلادی هنگامیکه برین شش سال داشت خانوادهٔ او به آمریکا مهاجرت کردند. برین از دانشگاه مریلند در رشتهٔ علوم کامپیوتر و ریاضیات در سال ۱۹۹۳ میلادی مدرک کارشناسی دریافت کرد.
بعد از اینکه او از دانشگاه مریلند فارغ‌التحصیل شد، کمک هزینهٔ تحصیلی از مؤسسهٔ خیریه «نشنال ساینس» دریافت کرد که به او اجازهٔ ادامه تحصیل در رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه استنفورد را می‌داد. او مدرک کارشناسی‌ارشد خود را در سال ۱۹۹۵ میلادی دریافت نمود. او هم‌اکنون مشغول ادامهٔ تحصیل در مقطع دکترا می‌باشد وهم‌زمان در شرکت گوگل نیز مشغول می‌باشد.
او همچنین دارای مدرک افتخاری «MBA» از «Instituto de Empresa Business School» می‌باشد.
در تاریخ ۷ شهریور ۱۳۹۲ طی اعلامیه‌ای سرگئی برین و آنه ووجیسکی بعد از ۶ سال زندگی مشترک و دو فرزند اعلام کردند که از هم جدا شده‌اند ولی به همکاری شان در زمینهٔ پیشبرد فناوری ادامه خواهند داد.

Melika بازدید : 251 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

بازیگر جذاب هالیوود دوباره باردار است!!

 

http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/174628.jpg

 

مگان فاکس دوباره باردار شده است!
مگان فاکس و برایان اوستین گرین بازیگر 40ساله که پیش از صاحب یک پسر به نام نوح شانون شده بودند دوباره در انتظار فرزند دیگری هستند، درحالیکه اولین بچه آنها فقط 11 ماه دارد. و هم اکنون برایان همه تلاشش را می کند تا یک شوهر حمایت کننده باشد
او می گوید: من هر کاری که مگان ازم بخواهد انجام می دهم، مهم نیست چه باشد جواب من بله است! چونکه همسر من کار خارق العاده ای انجام می دهد، او یکبار این کار را کرده است، اما من آرزو نمی کنم همه این کار را کنند، چونکه خودم هم نمی توانم، بله من نمی توانم بچه به دنیا آورم! این کار غیرممکن است!
او ادامه داد من و همسرم برایمان اهمیتی ندارد که بچه بعدی پسر باشد یا دختر، تنها می خواهیم یک بچه سالم باشد.
گرین از سال 2004 با مگان فاکس 27 ساله دوست شده و در سال 2010 ازدواج کردند. آنها در  سپتامبر 2012 صاحب یک پسر شدند. حال در فاصله کمتر از دو سال دومین بچه شان هم قرار است به دنیا بیاید.

 

Melika بازدید : 64 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

فال روز چهارشنبه 20 شهریور ماه 92

 

 

فروردین: شما هنوز كارهای ناتمام زیادی دارید و تا موقعی كه آنها را تمام نكرده اید نمی‌توانید استراحت كنید. خوشبختانه هم اكنون تمركز كردن بر روی وظایتان زیاد كار سختی نیست. شما باید تعادلی منطقی بین مسئولیت پذیر بودن بی‌تفاوت بودن برقرار كنید. شما با شناختن هر دو جنبه ذات خود می‌توانید در عین حال كه كار می‌كنید از كارتان لذت هم ببرید.

اردیبهشت: امروز كارهای بی‌معنی شما برای خودتان هم مایه تعجب شده است، برای اینكه دیگران به شما اعتماد دارند و می‌خواهند بهتان تكیه كنند. به جای تفسیر كردن موقعیت‌های جدید بر اساس اولویت‌های خود، شما به اندازه كافی عاقل هستید كه نگرشها و ایده‌های خود را از واقعیت جدا كنید. اما دلیل این كارتان فقط این است كه شما ظاهر را می‌بینید و بر اساس آن عمل می‌كنید و همین موضوع بهتان اجازه نمی‌دهد كه برنامه های افراد دیگر را هم در نظر بگیرید.

خرداد: امروز هوش و دقت فوق‌العاده شما واقعاً تعجب آور است، شما امروز می‌توانید بدون اینكه حتی دیگران بفهمند كه شما از آنها زرنگ ترید، از پرداختن به موضوع‌های نامطبوع و نادرست اجتناب كنید. امروز برایتان بهتر است كه آرام تر كار كنید و حتی اگر كارهایی است كه ممكن است بیشتر از آنها لذت ببرید، بهتر است كه بر روی مسائل عاطفی اصرار داشته باشید.

تیر: شما در رابطه‌های دوستانه‌تان تنها كسی هستید كه حساسیت زیادی دارید و از این موضوع خسته شده‌اید. اگر بنشینید و به حرف‌های دیگران گوش بدهید و از دید آنها به دنیا نگاه كنید ناامید خواهید شد، اما آنها ظاهراً خیلی به نقطه نظرات شما توجه نمی‌كنند. اگر این موضوع ناراحتتان كرده است، شاید الان وقتش باشد كه در موردش وارد بحث بشوید و یا حداقل برای خودتان مرزهایی تعیین كنید كه احساستان را حفظ كنید.

مرداد: حالا كه ماه وارد ششمین خانه شما یعنی خانه نیازهای منظم روزانه تان شده است، واقعاً لازم است كه برنامه‌ریزی های خود را مدیریت كنید. شما كارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس باید از مسیر اصلی خود خارج نشوید. بیشتر توجه كردن به جزئیات باعث می‌شود در آینده راهتان هموارتر گردد.

شهریور: امروز به حس ششم خلاقانه خود اعتماد كنید، چراكه امروز شما را در مسیر درستی هدایت می‌كند. به جای اینكه وقتتان را با تجزیه و تحلیل كردن مسائل تلف كنید- كه البته بیشتر اوقات هم این كار را می‌كنید- حالا بهترین راه برای چیزهایی كه بهشان شك دارید این است كه فقط كاری را كه احساس می‌كنید درست است انجام دهید. پس اصلاً بر اساس عقل و منطق تصمیم گیری نكنید و به حرف دلتان گوش دهید.

مهر: شما حتی اگر برای كمك كردن به یك نفر و حل كردن مشكلات جزئی‌اش با او ارتباط برقرار كنید، اگر امروز خودتان را با مسائل عاطفی درگیر كنید خیلی بی فكر عمل كرده‌اید. اما این سخن بدین معنی نیست كه اگر حضور شما باعث به وجود آمدن مشكلاتی بشود شما باید راهتان را عوض كنید. بلكه معنی این حرف این است كه شما وقتی رابطه‌ای را آغاز می‌كنید حواستان باشد عقیده و ایمان خود را از دست ندهید. بی‌تفاوت بودن و داشتن قانون و متد خاص بهتر از كار كردن با دلشوره و اضطراب است.

آبان: امروز شما حتماً باید با خواهر و برادر و یا یكی از دوستان نزدیكتان گفتگویی جدی داشته باشید. حتی اگر شما فكر كنید كه همه چیز عالی و خوب است ولی باز هم مشكلی وجود دارد، مثل اینكه مسائل احساسی حل نشده‌ای در خفا وجود دارد. به جای اینكه چشم‌هایتان را به روی این موضوع ببندید، بهترین كاری می‌توانید بكنید این است كه بحثی صادقانه و با دیدی باز داشته باشید.

آذر: امروز مقاومت كررن در برابر خرج كردن پولتان كاری درست و منطقی است، اما باید بدانید دلیلتان برای خرید نكردن چیست؟ اگر شما واقعاً می‌خاوهید پولتان را پس انداز كنید، پس صرف نظر كردن از خریدهای دلبخواهی خیلی مهم است. اما اگر شما پولتان را خرج نمی‌كنید كه روزهای آنیده بتوانید بیشتر خرج كنید، پس باید قبل از اینكه این كار را بكنید خوب فكر كنید. شما فقط باید بر اساس اولویت و نیازتان محصولی را خریداری كنید.

دی: اگر شما سعی كنید كه احساسات خود را مخفی نگهداشته و ابراز نكنید، بالاخره یك روز طاقتتان تمام می‌شود و ممكن است تمام رازهای خود را فاش كنید. شاید شما خیلی نگران كسانی كه دوستشان دارید هستید و نمی‌خواهید آنها را ناراحت كنید. ولی از طرف دیگر اگر احساسات خود را سركوب كنید خودتان بیشتر ضربه خواهید خورد.

بهمن: امروز شما خیلی عجول شده‌اید، ولی بهتر است چند روزی صبر كرده و درمورد احساسات خود حرفی نزنید. حتی اگر امروز آنچه كه در فكرتان می‌گذرد را عنوان كنید، حرف‌های شما تاثیر زیادی بر دیگران نخواهد گذاشت، چرا كه شما با شوخی و خنده منظور خود را بیان می‌كنید. پس باید تا موقعی كه زمان مناسب فرا نرسیده نیازها و خواسته های خود را متعادل كنید. فردا كه ماه به نشانه شما باز می‌گردد برای صحبت كردن در مورر مكنونات قلبی‌تان زمان مناسب تری است.

اسفند: امروز شا بر سر دوراهی گیر كرده‌اید و این برایتان مثل یك برزخ است. در چند روز گذشته احساسات شما خیلی عمیق‌تر شده‌اند و نگه داشتن دوستی‌هایتان در وضعیتی متعادل كار خیلی سختی است. توانایی شما تا آخر هفته بیشتر می‌شود. باوجود این بهتر است كه همه چیز را راحت گرفته و خودتان را برای اتفاقاتی كه رخ می‌دهد آماده كنید


 

Melika بازدید : 127 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

بمب خنده - 18 شهریور 1392

 

http://s4.picofile.com/file/7929663010/IMG17251050.jpg

 

دیگه کار از کلیپس گذشته برخی از دخترا در حال ساخت مسکن مهر رو
سرشون هستند...
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
بـا ایـن وضـی کـه بـعـضـی پـسـرا پـیـش مـیـرن
فـک کـنـم مـوقـع عـروسـیـشـون عـروس بـا مـاشـیـن مـیـاد،
ایـنـارو از آرایـشـگـاه ور مـیـداره مـیـرن تــالار !
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺳﺮﮔﺮﻣﯿﺎﯼ پسر خالم ﺍﯾﻨﻪ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻪ 1818 ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻫﺎﯼ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺭﻭ ﻣﯿﺪﻩ
ﺑﺒﯿﻨﻪ ﻗﺒﺾ ﺗﻠﻔﻨﺸﻮﻥ ﭼﻘﺪﺭ ﺍﻭﻣﺪﻩ
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
زمان ما سرسره های آهنى و داغ و زخم شدن پا با لبه هاش و تهش هم پرتاب شدن رو قلوه سنگهاى پارک بود . . .
سرسره هاى بچه هاى الان مشقاشونم مینویسه ! :|
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
درد همیشگیم اینه که
هر دفعه به ماهیتابه سیب زمینی سرخ کرده می رسم، نباید بخورم چون کمه! :(
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
میگن تو جهنم مگسا با آدم کش میزنن تو سرمون! :|
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
میدونم یکی هست که تو دلش وِلولـس واسه خواستنــم فقط نمیدونم کجاست؟ 
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﺑﺰﯼ ﮐﻪ ﻣﺎ باید ﺑﻪ ﺩﻫﻨﺶ ﺷﯿﺮﯾﻦ میومدﯾﻢ ﺭﻭ ﮔﺮﮒ ﺧﻮﺭﺩﻩ… 
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
مامانم سبزی پلو درست کرده با کوکوسبزی.
اونوقت شاکی میشه که چرا سبزی خوردن نمی خوری! :|
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
سرعت گذر پاييز همچون Dial Up است و سرعت گذر تابستان همچون ADSL . لامصب انگار دنبالش كردن پا گذاشته رو گاز داره ميره
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
رفقای دانشجو و دانش آموز یه لحظه خواهش میکنم
غروب جمعه 29 شهریور رو تجسم کنید

من دیگه عرضی ندارم 
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
فقط تو ایرانه که وقتی میخوای برای اولین بار کنار کسی بخوابی ازت میپرسه :
لگد که نمیزنی؟؟!!!
ینی قشنگ آدمو خر محسوب میکنن!!! 
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
تا حالا به این توجه کرده بودین ؟؟؟
اون گرگه بود توی میگ میگ ، اون همه پول داشت بره هلیکوپتر و موشک و … سفارش بده ولی پول نداشت بره یه دونه مرغ سفارش بده !
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
تا حالا دقت کردین که اگه یه شب قبل از خواب یادمون بره گوشیمو بزاریم رو سایلنت ، فامیل دور شوهرعمه ی بقال سر کوچمون بهمون زنگ میزنه ؟؟؟
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
دو ماهه دارم هر شش ساعت یه بار دوتا آنتی هیستامین میندازم تو جیبام ولی بازم جیب ما به پول حساسیت داره !
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
اینایی که صب ساعت ۵ پا میشن میرن میدوئن
بعد میان دوش میگیرن بعد صبحانه میخورن میرن سرکار
فتوشاپن !؟
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
ﻣﻦ ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻋﻀﺎﯼ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﻣﯿﮕﻔﺘﻦ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺭﻓﺘﯽ
ﺍﻣﺎ ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ ، ﻫﯿﭽﮑﺪﻭﻡ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﺣﺮﻓﯽ ﮐﻪ ﺯﺩﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻋﻬﺪﻩ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻥ!
ﻭ ﻣﺮﺗﺒﺎ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ ﺗﻮ ﺑﻪ ﮐﯽ ﺭﻓﺘﯽ !؟
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
تو ذهن شما هم
ابوریحان بیرونی و بوعلی سینا و سعدی و
زکریای رازی و خیام و باباطاهر قیافه هاشون یکیه !؟
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
تا حالا توجه کردین هیچ قنادی قند نمیفروشه !؟
هیچ عطاری عطر نمیفروشه
قهوه خونه هام همه چی دارن جز قهوه ! جدا چرا !؟
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
دقت کردین ؟
چرا “خردل” اسم سس باشه ولی “بزدل” یه نوع توهین باشه ؟
بین بز و خر هم تبعیض آخه ؟ 
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
بابام اومده میگه :
خاویار تقلبی اومده… مواظب باشین سرتون رو کلاه نذارن !
یکی نیست بگه د آخه پدر من….
کدوم یکی از اعضای خونواده ما تا حالا خاویار از نزدیک دیده اصلا !
.
http://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gifhttp://s1.picofile.com/file/7929662682/_asal_0074_3_.gif
.
یکی از بچه های فامیل که ۵سالشه اومده به مامانش میگه
“از بازیهای مسخره تبلت خسته شدم یه چیز پیشرفته تر میخوام …”
ما بچه بودیم کاغذ میجویدیم میزاشتیم تو لوله خودکار پرت میکردیم طرف تخته سیاه …

 

Melika بازدید : 61 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

فال روز سه شنبه ۱۹ شهریور ماه ۹۲

 

 

 

 

فروردین: شما امروز بیشتر دوست دارید دیگران را خوشحال و راحت بسازید نه خودتان را. عجیب اینکه انگیزه شما شاید کمی‌احمقانه باشد!! چراکه اگر اطرافیان شما خوشحال باشند، شما نیز به احتمال زیاد شادتر خواهید بود. به خصوص اگر آنها به خاطر اینکه شما نقش یک میزبان مهربان را بازی می‌کنید نسبت به شما با نظر مساعد عکس العمل نشان بدهند.

اردیبهشت: اگر شما تازگی‌ها با کسی دوست شده‌اید، ممکن است امروز کمی ‌با هم اختلاف پیدا کنید. مشکلاتی که برایتان به وجود آمده در حدی است که شما آرزو می‌کردید کاش جور دیگری رفتار کرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید که آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت کردن در مورد این موضوع تصمیمی‌عاقلانه بگیرید.

خرداد: امروز قوه خلاقیت شما هیچ حد و مرزی ندارد و هنوز ایده‌های بزرگی در سر دارید، اما خیلی فعال نیستید. شما امروز می‌خواهید کمتر از گذشته کار کنید، حتی اگر رئیستان به این امر راضی نباشد. فقط به خاطر اینکه به لذت و آرامش برسید همه چیز را ول نکنید. اگر شما این کار بکنید به درسرهای زیادی گرفتار خاوهید شد که رها شدن از این مخمصه وقت زیادی می‌گیرد.

تیر: نقش هدایت کننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می‌تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می‌دانید که چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممکن است آنها با نظرت شما مخالفت کنند. در حالیکه سعی می‌کنید هرکسی را متقاعد کنید که شما درست می‌گویید، استفاده کردن از منطق اصلاً کارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همکارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را کشف کنند.

مرداد: با وجود اینکه روز تولدتان آمده و رفته، ظاهراً امروز روزی است که شما می‌توانید آرزویی بکنید و این آرزو برآورده بشود. اما هر چقدر هم که یک رویا لذت بخش و شیرین باشد، حالا بهتر است که روی جنبه‌های عملی رویاهای خود تمرکز کنید. به خاطر اینکه آنها می‌توانند راهنمایی برایتان باشند تا بفهمید در مرحله بعدی چه کاری می‌توانید بکنید.

شهریور: امروز که ماه و ژوپیتر در پنجمین خانه شما یعنی خانه بازی و شادی با هم ارتباط دارند، شما تصمیم گرفته اید به یک درخواست کاری جواب مثبت بدهید. متاسفانه یک حرکت از سوی ونوس زیبا باعث می‌شود شما وسوسه شوید در وقت کاری به سراغ تفریح کردن بروید و یا الکی پول‌هایتان را خرج کنید. ولی در نهایت شما منطقی‌تر خواهید شد و اواخر روز احساس بهتری نسبت به خود پیدا خواهید کرد. حتی امروز عصر می‌توانید قدری هم تفریح کنید.

مهر: اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژی‌تان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

آبان: شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حداقل کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

آذر: امروز قبل از اینکه خیلی ولخرجی کنید موجودی حساب خود را چک کنید، برای اینکه ممکن است فکر کنید که وضع مالیتان نسبت به قبل خیلی بهتر شده است! اگر دوستانتان شما را به خرید کردن ترغیب می‌کنند، حواستان را جمع کنید، برای اینکه این هشداری برای شما است و لزوماً به نفعتان نیست. باوجود اینکه شما خودتان این را می‌دانید، ولی قبل از اینکه دست به عملی بزنید لازم است که حتماً پس‌اندازی داشته باشید.

دی: شما در عین حال که کاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد کرده و تواناتر می‌شوید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینکه وقت زیادی دارید، دوست دارید کارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل کردن زندگیتان آمادگی کامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی کفایت می‌کند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.

بهمن: امروز شما از برنامه‌های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را که قصد مشکل درست کردن برای شما را داشتند ناراحت کند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینکه درگیر و بند عقربه های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی کنید. شاید بعضی وقت‌ها لازم باشد گذشت کنید، پس سعی کنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید که از قبل بدانند شما به خاطر اینکه کسی را ناراحت نکنید، ممکن است کمی ‌دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

اسفند: شما امروز وقتی که در محل کارتان هستید، دوست دارید از یک راز سر در بیاورید. شما اعتقاد دارید یکی از همکارانتان چیزی را از شما مخفی کرده است و همین انگیزه‌ای برای شده که بفهمید آن چیز چه بوده است. اما درست نیست که قبل از اینکه اتفاقی بیفتد او را تحت فشار قرار بدهید. شما باید چند روزی صبر کرده تا ببینید که چه اطلاعاتی دستگیرتان می‌شود.

Melika بازدید : 192 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

مجری مشهور سیما و همسر روس او/ تصویر

 

 

http://media.jamnews.ir/medium1/1392/04/05/IMG12515730.jpg

 

احمد نجفی شوشتری بازیگر سینما و مجری برنامه معروف صندلی داغ تلویزیون متولد  ۱۳۲۷ از شهرستان خرمشهر سرافراز است.



وی دارای مدرک تحصیلی  لیسانس اقتصاد از دانشگاه وودبری لس آنجلس آمریکاست.

 

همسر وی اصالتا روسی و بنابراین فرزندان سید احمد نجفی دورگه محسوب می شوند.

 

 

Melika بازدید : 68 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

فیلمی که ساختش 17 سال طول کشید!

 

http://media.jamnews.ir/medium1/1392/05/21/IMG10245082.jpg

 

فیلم "ماندلا راه دراز آزادی" فیلمی در رابطه با نلسون ماندلا رهبر مبارزه علیه نژاد پرستی و رئیس جمهور سابق آفریقای جنوبی است.

 

این فیلم که تولیدش حدود 17 سال طول کشیده الان برای اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو بر روی پرده رفته است.

 

"ماندلا راه دراز آزادی" روایتی حماسی از زندگی اوست . از کودکی در حواشی شهر و روزهای زندان او تا به قدرت رسیدنش پس از اولین انتخابات دمکراتیک در آفریقای جنوبی.

 

این فیلم بر اساس زندگی نامه ای ساخته شده که خود آقای ماندلا آن را نوشته است و کارگردان، فیلمنامه نویس و دو نقش اصلی آن را هم دو بریتانیایی بازی می کنند.

 

گفته می شود که هنرپیشه اصلی این فیلم ادریس البا که در نقش ماندلا ایفای نقش کرده از شانسهای بردن جایزه اسکار است.

 

Melika بازدید : 85 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

با آب شير بهترین آب معدنی را بسازید!

 

http://media.jamnews.ir/medium1/1392/06/18/IMG12502815.jpg

 

به نقل از باشگاه خبرنگاران، امروزه با جوشاندن آب و نگه داري آن در يخچال به مدت دو ساعت مي توان بهترين و سالم ترين آب آشاميدني دنيا را تهيه كرد.

 

بررسي ها نشان مي دهند، آب هاي معدني هميشه طعم بهتري نسبت به آب شير دارند اين به اين دليل است كه به آب هاي معدني مواد افزودني اضافه مي كنند تا هنگام حمل و نقل طعم خود را از دست ندهد از اين رو همواره شما مي توانيد با جوشاندن آب شير بهترين آب معدني دنيا را بسازيد.

 

جوشاندن آب در مرحله اول تمام باكتري هاي مضر آن را از بين مي برد و باعث ورود باكتري هاي مفيدي به درون آب مي شود كه در بالا بردن كيفت آب بسيار تأثير گذار است.

 

Melika بازدید : 67 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

چنگالی با ویژگی منحصر به فرد+ تصویر

 

 

http://media.jamnews.ir/medium1/1392/06/18/IMG13300235.jpg

 

براساس جديدترين طراح ها اساس اين طراحي اين است که لبه هاي چنگال به گونه اي طراحي شده که مي تواند حتي به عنوان چاقو نيز به کار رود و چنانچه به صورت عمومي استفاده شود مي تواند به کمک لبه هاي ان اشياه را ببرد.

 

گفتني است: طراحان به مصرف کنندگان اطمينان خاطر مي دهند که هرگز احتمال اين که در اثر مصرف اين چنگال دچار بريدگي زبان و يا آسيب به لثه ها شوند وجود ندارد.

 

 

بررسي ها نشان مي‌ دهند: در اين چاقو از فناوري برهم کنش نيروها و زواياي فيزيکي استفاده شده تا توانايي برش به صورت عمومي را پيدا نمايد.

 

اين چنگال زواياي مخفي خاصي دارد و از فولاد ضد زنگ تهيه شده و کاربرد اصلي ان براي استفاده معلولان است تا بدين طريق راحت تر بتوانند غذا بخورند.

 

Melika بازدید : 69 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

تخم مرغ 15 هزار تومانی در راه است؟

 

http://media.jamnews.ir/medium1/1392/04/18/IMG14172340.jpeg

 

 

مهربانی در پاسخ به سوال مرتضی حیدری مجری برنامه پایش که پرسید علت گران شدن تخم مرغ چیست گفت : این سؤال را باید از  بازاری پرسید که ذرت در آن کیلویی 1400 و سویا 1500 تومان شده است پرسید. رئیس انجمن تولید کنندگان جوجه یک روزه در مورد اعطای ارز 1226 تومانی از طرف دولت گفت : هنوز ما آثار این ارزها را در بازار ندیده‌ و فکر می‌کنم که ارزی برای این کار اختصاص داده نشده است ما هم در این مورد به رئیس کل بانک مرکزی نامه نوشته‌ایم.

 

رئیس انجمن تولید کنندگان جوجه یک روزه تاکید کرد : اگر این شرایط ادامه یابد و قیمت ذره و سویا به همین منوال باقی بماند گله های مولد کشور حذف و قیمت تخم مرغ به 15 هزار تومان می‌رسد. ما در نامه ای که به آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نوشته‌ایم خواهان تشکیل کمیته بحران در این زمینه شدیم.

 

وی ادامه داد : ادامه این شرایط ممکن است سبب افزایش قیمت مرغ نیز شود. اکنون قیمت گله های جوجه و مادر حال افت هست و این نشان می‌دهد که مرغداران به دلیل عدم نقدینگی نمی‌توانند جوجه ریزی کنند.

 

Melika بازدید : 85 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

کار شایسته دختر جوان آمریکایی/ تصاویر

 

http://media.jamnews.ir/medium1/1392/06/18/IMG08473913.jpg

 

بر خلاف دولتمردان غربی، دختری آمریکایی‌ با کارتون‌هایش تلاش می‌کند تصورات مردم جهان را نسبت به مردم ایران درست کند.


 
به گزارش رادیو فرانسه، شاید شنیده اید که بسیاری از خارجی‌ها به خصوص آمریکایی‌ها تصورات عجیبی از کشور ایران دارند. که مثلا مردم با شتر مسافرت می‌کنند... مردم در ایران به زبان عربی صحبت می‌کنند... یا پرسش‌هایی غریب مثل: آیا همه ایرانی‌ها موهای مشکی دارند؟ حتی سوال‌های عجیب‌تر مثل این که شما در کشورتان درخت دارید؟


حالا یک دختر جوان در وبلاگش با نقاشی‌های زیبا تلاش می‌کند تا نگاه مردم دنیا به خصوص آمریکایی‌ها را نسبت به مردم ایران تغییر دهد و برای رسانه‌های بین المللی چشم اندازی متفاوت به سوی ایران بگشاید.


نکته جالب این که این خانم آمریکایی است، هیچ رگ و ریشه ایرانی ندارد و حتی یک بار هم به ایران سفر نکرده است، اما سعی می کند نگاهی واقعی‌تر به مردم ایران داشته باشد و کلیشه های آمریکایی را نسبت به آنان بشکند.


شخصیت اصلی این وبلاگ دختری است به اسم ایران در واقع اسم کاملش «جمهوری اسلامی ایران» است که در باره خود نوشته است:«به علت آشفته‌بازاری که آمریکا علیه من درست کرده است، من - جمهوری اسلامی ایران- آمده ام تا شما را در مورد مسایل روشن کنم. راحت باشید و سوالاتتان را از من بپرسید. هر چیزی که می خواهید بدانید...»


خانم سوفی ناجرا، در وبلاگی که خود را «دختره» نیز معرفی می کند، برخی مسائل را با تکیه به طنز و شوخی توضیح می‌دهد. به طور مثال در مورد تقابل سیاسی ایران و اسراییل:در نقاشی‌های او، اسراییل مرد جوانی است که غالبا رفتاری بچگانه دارد و گاه سعی می‌کند "مخ ایران را بزند"! ایران او را «ننر» خطاب می کند و در مقابل، اسراییل نیز به ایران «ننه پیرزن» می گوید و گاهی هم مزاحم تلفنی همدیگر می‌شوند!
 

اما همیشه همه چیز اینقدر سیاسی نیست. بسیاری از پرسش و پاسخ‌ها و کارتون‌ها به فرهنگ، آشپزی یا موسیقی مورد علاقۀ ایرانیان مربوط می‌شود. البته شاید ایرانی‌ها با دیدن برخی از کاراکترهای طراحی‌شده توسط خانم سوفی به خود بگویند "خیلی هم اینطور نیست"! به طور مثال، در نقاشی‌های او دختران شمال شهر همگی تیپ غربی و مانتو به تن دارند و دختران جنوب تهران چادری هستند!

 

«برای من شناخت ایران یک تلاش عاشقانه است»
سوفی ناجرا دختری 21 ساله است که در دانشگاه، رشته تاریخ می‌خواند و در دالاس تگزاس زندگی میکند:

خیلی سخت است که توضیح بدهم چرا تا این حد مجذوب ایران شده ام. من در سال 2009 وقتی تنها هفده سال داشتم برای اولین بار نسبت به ایران کنجکاو شدم.


من در این زمینه رو پای خودم ایستادم و خود آموخته ام. به کتاب‌های دانشگاهی و مقالات نویسندگان خوش‌نام و آثار مورخان ایرانی مراجعه می کنم. من سعی می کنم خرده فرهنگ های مردم ایران را از طریق دوستان ایرانی که در آمریکا دارم و ایرانیانی که از طریق اینترنت با آنها آشنا شده‌ام فرا بگیرم.

 

درک نگاه آنها برای من ضروری است چرا که آنها از اقوام، مذاهب و گروه‌های مختلف اجتماعی هستند. این برای من یک تلاش عاشقانه برای آموختن در باره کشوری است که در آمریکا معمولاً با ساده اندیشی از آن حرف می‌زنند.

 


از سوی دیگر من گمان می کنم مردم آمریکا بیشتر دوست دارند مسایل را از طریق تصویر یاد بگیرند. البته من در وبلاگم تصاویر را با متن همراه می‌کنم و برای جذابیت بیشتر کمی هم طنز به آن اضافه می‌کنم.


من تا حالا از طریق وبلاگم بیش از 400 سوال دریافت کرده ام. اول آنهایی را انتخاب می کنم که پاسخ‌شان چندان سخت نیست. برخی پاسخ‌ها را خودم با اطمینان بلدم اما سوالات دیگری نیز هست که نیاز به بررسی در منابع مختلف دارد. من وقتی به تاریخ ایران نگاه می‌کنم با دریچه ذهنی خودم درگیر آن می شوم، اما باید ابتدا این پارادایم را از خود دور کرد و بعد به سراغ فرهنگ و سیاست ایران رفت و این کار بسیار سختی است.

البته رادیو فرانسه در تیتر این خبر سعی می کند نگرش منفی چند دولتمرد غربی نسبت به ایران و ایرانی را به نام جهانیان تمام کند کاری که از سوی رسانه های غربی نیز دنبال می شود.

 

شاید چندان هم نشود خرده گرفت! به هر حال از نظر غربی ها دنیا مال آنهاست و برای رسیدن به این هدف حاضرند دروغ بزرگ جامعه جهانی خواندن خود را مدام در رسانه هایشان تکرار می کنند اما مشکلی که در این وسط وجود دارد این است که تنها خودشان آن را باور کرده و به همین خاطر هم دچار توهم شده اند.

 

تلاش هایی نظیر راه اندازی جنگ، ایجاد درگیری های قومی، مذهبی، دخالت در امور کشورها با سوء استفاده از سازمان ملل و حقوق بشر و دهها مقوله دیگر همه ابزارهای آنها برای رسیدن به این هدف است.

 

Melika بازدید : 65 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

اسکار برای بازیگر مشهور هالیوود

 

 

http://media.jamnews.ir/medium1/1392/05/27/IMG17522872.jpg

 

امسال جایزه بشر دوستانه "جین هرسهولت" از سوی آکادمی علوم و هنرهای سینمایی به آنجلینا جولی، اعطا می‌شود.


این اسکار افتخاری یکی از چند جایزه ای است که از سوی این آکادمی در ماه نوامبر و چند ماه پیش از مراسم اصلی جوایز اسکار اعطا می‌شود.

 

این در حالیست که آنجلینا جولی محبوبیت خود در هالیوود را با انجام روابط جنسی خشن به دست آورد و بعدها نیز با بازی در فیلم های سیاسی که به سفارش سازمانهای امنیتی آمریکا  و غالبا ضد اسلام و ایران، ساخته می شد به شهرت خود افزود.

 

بازیگری که گفته می شود مامور سازمان امنیتی آمریکاست، بدون محکوم کردن حمله کشورش به  افغانستان و بی سرپناه شده زنان، کودکان و نوجوانان و آواره شدن آنها ، به عنوان سفیر صلح به آنجا می رود.

 

بی تردید رسانه هایی که در خدمت استعمارگران هستند این اقدام جولی را بشر دوستانه می خوانند.

   
   
   
   
   
   
 
 
تبلیغات
فروش ویژه مجموعه آموزشی آشپزی آسان



مجموعه آموزشی آشپزی آسان، آموزش ریزه کاری هایی در آشپزی. نکات آشپزی آسان ویژه خانم ها و آقایانی که فرصت کافی برای آشپزی ندارند! به همراه فیلم آموزشی تهیه چند غذای آسان. قابل اجرا در DVD Player و کامپیوتر در قالب پکیج اورجینال و شکیل ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 13900 تومان

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب اختصاصی این وبلاگ خوشتون اومده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 553
  • بازدید سال : 7,891
  • بازدید کلی : 82,017
  • تبلیغات