loading...
چه خبر از هالیوود ، اس ام اس جدید , عکس , بازیگران , مطالب خواندنی
تبلیغات
Melika بازدید : 227 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 کشف حجاب دختر بی بند و بار در فردیس! +تصاویر

 

http://s5.picofile.com/file/8106126934/a0f709c46401.jpg

 

اما متأسفانه ما امروزه شاهد هستیم که برخی دختران ایرانی پر رنگ و لعاب تر و بی حجاب تر از همیشه در کوچه، خیابان، دانشگاه و یا محل کار ظاهر می شوند و هر روز هم بیشتر مردم می پذیرند که جامعه تغییر کرده است!

همچنین امروزه با صحنه هایی روبه رو می شویم که خود شرمنده خود می شویم چرا که گاهی شاهد دخترانی در خیابان هستیم که حیثیت زن بودن خود را حفظ نکرده و چشم های هوس آلود مردان را با ژست ها ی غیر ناپسند به سوی خود جلب می کنند .

آیا حیثیت زن ایجاب می کند که اینچنین باشد؟

آیا زن بودن به جلوه گری و عشوه گری در خیابان است؟

آیا اگر ساده پوش باشند و نگاه های شهوت آلود مردان را به سوی خود جلب نکند، برخلاف حیثیت زن یا بر خلاف حیثیت مرد یا بر خلاف مصالح اجتماع یا بر خلاف اصل آزادی عمل کرده اند؟

Melika بازدید : 35 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

 فال روز یکشنبه ۸ دی ماه ۹۲

 

http://s5.picofile.com/file/8105999534/18dd68864001.jpg

 

فروردین:

امروز رابطه عاشقانه به سراغتان می آید. شاید قضیه خیلی ساده باشد، ولی شما احساس هیجان زدگی زیادی می کنید. خیلی سخت است که تعیین کنیم کجا رابطه دوستی متوقف می شود ویک رابطه عاشقانه آغاز می شود. می توانید این کار را با مکالمه، هیجان و توانایی خواندن فکر طرفتان آغاز کنید.

 

 

Reza بازدید : 49 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

طرز تهیه بیسکویت کاج برای کریسمس

تهیه بیسکویت کاج برای کریسمس

می توانید از این شیرینی برای جشن کریسمس تان هم استفاده کنید .

این بیسکوئیت ها اگرچه خیلی ساده درست میشوند ولی پروژه خوبی هست تا بچه ها را با شیرینی پزی آشنا کند . در ضمن خودش یک بازی شیرین و سرگرم کننده برای آنهاست  و این طوری مامان ها و بچه ها لحظات خوبی را با هم میگذرانند ….
می توانید از این شیرینی برای جشن کریسمس تان هم استفاده کنید.

ابتدا خمیر بیسکوئیت را طبق این دستور آماده کنید.
پس از استراحت در یخچال , خمیر را دو قسمت کرده , یکی را با رنگ قرمز و یکی را با رنگ سبز رنگ کنید.

طرز تهیه شیرینی های مخصوص کریسمس, پخت شیرینی کریسمس

 

طرز تهیه شیرینی های مخصوص کریسمس, پخت شیرینی کریسمس
نکته :
سعی کنید خمیر را تا حد ممکن کم ورز بدهید چون از نوع کره ای هست و بعد از پخت در اثر ورز زیاد بیسکوئیتها سفت خواهند شد.

خمیر سبز را با وردنه به ضخامت نیم سانت باز کنید و با قالب کاج  قالب بزنید و در سینی فر بچینید.

 

طرز تهیه شیرینی های مخصوص کریسمس, پخت شیرینی کریسمس
از خمیر قرمز گلوله های ریزی درست کنید و روی کاج ها بچینید.

 

طرز تهیه شیرینی های مخصوص کریسمس, پخت شیرینی کریسمس
سینی فر را به مدت ۱۵ دقیقه در یخچال بذارید و در این فاصله فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد گرم کنید.
سپس سینی را به مدت ۱۲ تا ۱۵ دقیقه داخل فر قرار بدهید تا بیسکوئیتها بپزند.

 

طرز تهیه شیرینی های مخصوص کریسمس, پخت شیرینی کریسمس
سعی کنید در درست کردن کاج ها حتما از بچه هاتان کمک بگیرید چون از درست کردن آن خیلی ذوق زده میشوند .

 

طرز تهیه شیرینی های مخصوص کریسمس, پخت شیرینی کریسمس

Reza بازدید : 71 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مسعود سعیدی به نام امشب

ترانه : حمید فریزند ، آهنگ : مسعود سعیدی ، تنظیم و میکس و مسترینگ: مسعود جهانی

مسعود سعیدی این آهنگ رو تقدیم کرده به بنیامین بهادری عزیز

Reza بازدید : 115 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

خانه مجلل کریستیانو رونالدو + تصاویر

خانه مجلل
ستاره پرتغالی رئال در خانه‌ای در مادرید زندگی می‌کند که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد.

 

"رونالدو" در اوج دوران آمادگی خود به سر می‌برد. او جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلاست و شانس زیادی برای تصاحب این جایزه ارزشمند برای دومین بار دارد. رونالدو با زدن 69 گل به عنوان برترین گلزن جهان در سال 2013 انتخاب شد. او در نظرسنجی "ورد ساکر" به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد اما در نظرسنجی گاردین این "لیونل مسی" بود که گوی سبقت را از او ربود و با کسب 9 رای از 15 رای به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2013 برگزیده شد.

کریستیانو رونالدو یکی از ثروتمندترین بازیکنان فوتبال جهان است. این ستاره پرتغالی نشان داده است که علاقه زیادی به رفاه و صرف هزینه‌های سرسام‌آور دارد. او در شهر مادرید در خانه‌ای زندگی می‌کند که میلیون ها دلار برای آن هزینه شده و در نهایت زیبایی و چشم‌نوازیی است.

رسانه‌های اسپانیایی تصاویری از خانه فاخر و گرانبهای رونالدو را منتشر کردند که هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد.

با نگاه به این تصاویر می‌توان پی برد که CR7 رئال مادرید تنها در مستطیل سبز بی‌نظیر نیست در زندگی شخصی هم به نوعی منحصر بفرد است.

Reza بازدید : 198 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

سوژه شدن لاغری بیش از حد اندام آنجلینا جولی در فرودگاه!! + عکس

آنجلینا جولی بازیگر 38ساله هالیوودی که سال گذشته با اعلام خبر جراحی سینه اش بخاطر پیشگیری از سرطان یکی از خبرسازهای هالیوود بود, در اخرین روزهای سال 2013 نیز باعث جلب توجه خبرنگاران شد...

 

آنجلینا جولی بازیگر 38ساله هالیوودی که سال گذشته با اعلام خبر جراحی سینه اش بخاطر پیشگیری از سرطان یکی از خبرسازهای هالیوود بود, در اخرین روزهای سال 2013 نیز باعث جلب توجه خبرنگاران شد.
او که به همراه خانواده اش در استرالیا به سر می برد هنگام خروج از فرودگاه سیدنی استرالیا بخاطر لاغری بیش از حد اندامش و بخصوص بازوهایش سوژه عکاسان شد.



 

Reza بازدید : 73 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

برای داشتن اندامی متناسب این 7ماده خوراکی را بعد از ورزش نخورید

روی فرم بودن فقط این نیست که بصورت مرتب تمرینات ورزشی داشته باشید. این فقط نیمی از نبرد است. برای اینکه خودتان را متناسب نگه دارید, باید ترکیبی از تمرینات با وزنه و هوازی با رژیم غذایی سالم داشته باشید. ورزش و رژیم غذایی تان باید با هم تناسب داشته باشند, برخی از مواد غذایی خاص است که باید قبل از تمرین مصرف کنید تا به شما انرژی و تمرکز کافی در طول تمرین را بدهد. همچنین, برخی از مواد غذایی خاص است که باید بعد از تمرین روزانه تان از آنها اجتناب کنید تا اینکه تمام زحماتی که در باشگاه کشیدید از بین نرود.

در ادامه ۷ ماده غذایی ذکر شده است که نباید بعد از برنامه تمرینی مصرف بکنید:
1 - غذاهای فرآوری شده نمک دار
عادی است که بعد از یک برنامه تمرینی هوس ماده غذایی شور بکنید, وقتیکه عرق می کنید نه تنها آب بدنتان را از دست می دهید, بلکه برخی مواد غذایی از جمله (پتاسیم) را هم از دست می دهید. خوردن یک ماده غذایی سالم بعد از تمرین می تواند پتاسیم بدنتان را مجددا به صورت طبیعی و سریع تامین کند, اینکار بدون نیاز به مواد غذایی با کالری بالا بخوبی امکان پذیر است. موز, که به خاطر داشتن پتاسیم بالا شناخته شده است, بهترین گزینه ممکن است, اما میوه های خشک شده هم می تواند جایگزین مناسبتری نسبت به مواد غذایی شور باشد.

2 - وعده های غذایی و نوشیدنی های شیرین

نوشیدن نوشابه یا سایر نوشیدنی های شیرین بدترین اشتباهی است که بعد از تمرین می توانید بکنید. شکر سوخت و ساز بدنتان را کاهش می دهد, و هر چقدر سوخت و ساز بدنتان پایین بیاید لاغر شدن و رسیدن به نتیجه دلخواه برایتان سخت تر می شود. خیلی مهم است که قبل از انتخاب مواد غذایی برچسب شان را بخوانید, چون برخی از مواد غذایی خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کنید شکر دارند. علاوه بر وجود شکر در داخل این نوشیدنی ها, وجود سودا نیز باعث نفخ تان می شود, که دقیقا مخالف هدفی است که بعد از تمرین کردن دنبالش بودید. اگر آب و یا آبمیوه های طبیعی بعد از تمرین در دسترس تان نیست, بهترین گزینه چای سرد تلخ است, که شما را هیدراته نگه می دارد و هوس مصرف شکر بعد از باشگاه را از بین می برد.

3 - غذاهای فست فود
کاملا واضح است که, غذاهای فست فودی, تنقلات چرب, و مواد غذایی چرب باید کاملا بعد از باشگاه از مصرفشان پرهیز شود. هدف اصلی شما کاهش کامل میزان چربی است, و مصرف این قبیل غذاها کار را برایتان سخت می کند; و علاوه بر این سطح کلسترول بدنتان را بالا می برد و شما را در معرض حملات قلبی قرار می دهد. علاوه بر این, غذاهای چرب در تولید گلیکوژن بدنتان اختلال بوجود می آورد (یک ماده حیاتی که تولید می شود و در عضلات و کبد ذخیره می شود), این غذاهای ناسالم همچنین تمرین ورزشی تان را در باشگاه برایتان دشوار تر می کند.

4 - سبزیجات خام
در حالیکه میوه ها و سبزیجات باید بخشی از رژیم غذایی روزانه تان باشند, اما باید بر نحوه مصرفشان دقت کنید, نباید آنها را بلافاصله بعد از برنامه تمرین تان مصرف کنید. سبزیجات خام مواد مغذی, ویتامین ها, و مواد معدنی که در طول برنامه ورزشی از دست داده اید را تامین نمی کنند. در عوض, باید بخاطر توسعه عضلانی تان بعد از تمرین ورزشی حتما پروتئین کافی مصرف کنید.

5 - شکلات شیری
شکلات شیری یک سری مزایا دارد, می تواند حافظه و عملکرد شناختی تان را بهتر بکند. بهر حال, هر شکلاتی که می خورید باید قبل از تمرین ورزشی باشد که بتوانید در حین تمرین این کالری اضافی را از بدنتان خارج کنید. خوردن شکلات بعد از تمرین هیچ کمکی به احیای انرژی از دست رفته تان در حین تمرین نمی کند.

6 - شیرینی
اگر چه بدنتان بعد از تمرین ورزشی نیاز به مصرف کربوهیدرات با کیفیت دارد و شیرینی سرشار از کربوهیدرات می باشد, اما شیرینی اصلا ماده غذایی سالم و مقوی نمی باشد. نان گندم کامل, تست شده و یا میوه های خشک گزینه های بهتری نسبت به شیرینی و یا دونات هستند, حتما از شیرینی بخاطر ضررهایی که دارد باید اجتناب شود.

7 - نوشیدنی های انرژی زا

نوشیدنی های انرژی زا فقط برای حین تمرین طراحی شده اند; و باعث می شوند سطح انرژی بدنتان افزایش بیابد, که قبل از برنامه ورزشی به آن نیاز مبرم دارید, نه بعد از آن. این نوشیدنی ها مملوء از شکر هستند, که باعث کاهش سطح سوخت و ساز بدنتان می شوند و بدنتان را تحریک می کنند تا چربی تولید کند. وقتی تمرین تان تمام می شود, نوشیدنی های انرژی زا بجای اینکه مفید واقع شوند بدتر به بدنتان آسیب می رسانند.
Melika بازدید : 58 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

http://s5.picofile.com/file/8105999534/18dd68864001.jpg

 

 

 

فروردین:

عصبانیت یک احساس خیلی حقه باز است. با عصبانیت می توانید توجه کسی را جلب کنید، ولی ممکن است که او را از خود دور هم کنید. البته خشم یک هیجان قانونی است و باید بتوانید ازآن به نفع خودتان استفاده کنید. اگر کسی شما را عصبانی کرد به این فکر کنید که چرا این کار را کرد. به عمق هیجاناتتان برسید. بدون فکر کردن درباره ی کلماتتان، هیچ چیز را به زبان نیاوید. عصبانیت می توانید آرامش بخش باشد. عجیب است ، ولی این باعث می شود که به فکر فرو روید.

 

Reza بازدید : 112 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

عکس های جدید هانیه توسلی دی ماه 92

عکس های جدید هانیه توسلی


عکس های جدید هانیه توسلی


عکس های جدید هانیه توسلی


عکس های جدید هانیه توسلی


عکس های جدید هانیه توسلی


عکس های جدید هانیه توسلی


عکس های جدید هانیه توسلی

تبلیغات
فروش ویژه مجموعه آموزشی آشپزی آسان



مجموعه آموزشی آشپزی آسان، آموزش ریزه کاری هایی در آشپزی. نکات آشپزی آسان ویژه خانم ها و آقایانی که فرصت کافی برای آشپزی ندارند! به همراه فیلم آموزشی تهیه چند غذای آسان. قابل اجرا در DVD Player و کامپیوتر در قالب پکیج اورجینال و شکیل ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 13900 تومان

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب اختصاصی این وبلاگ خوشتون اومده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 168
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 107
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 557
  • بازدید سال : 7,895
  • بازدید کلی : 82,021
  • تبلیغات